دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 13:32
خیرآبادی در گفتگو با آنا:

اصلی‌ترین خواسته جامعه کشتی برگزاری انتخابات فدراسیون است

رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: در نامه‌ای که به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده‌ایم، اصلی‌ترین خواسته ما برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون است.
کد خبر : 382023

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نامه رؤسای هیئت‌های کشتی به وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه‌ای از سوی برخی رؤسای فدراسیون کشتی برای ما ارسال شد و در این نامه آمده بود که وزارت ورزش و جوانان هر چه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی را مشخص کند. در این نامه درخواست غیرمنطقی عنوان نشده بود.


رئیس هیئت کشتی استان کردستان عنوان کرد: همه رؤسای هیئت‌های کشتی دلسوز این رشته هستند و اگر خواست‌شان این است که انتخابات فدراسیون خیلی زود تعیین تکلیف شود به این خاطر است که کشتی ورزش اول کشور است و در همه رقابت‌ها و میدان المپیک همیشه مدال‌آور بوده است، بنابراین ما نباید اجازه بدهیم این رشته در سالی که منتهی به المپیک است به بی‌راهه برود. در حال حاضر هشت ماه است که فدراسیون رئیس ندارد و این اتفاق برای ورزش اول کشور اصلاً زیبنده نیست. سال گذشته برخی افراد در انتخابات ثبت‌نام کردند اما هنوز تأییدیه صلاحیت آنها نیامده است در صورتی که طبق قانون گفته می‌شود اگر بعد از 20 روز نتیجه تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات یک فدراسیون اعلام نشود به این معنی است که همه آنها تأیید صلاحیت شده‌اند و وزارت ورزش و جوانان می‌تواند انتخابات را برگزار کند.


خیرآبادی تأکید کرد همه هدف رؤسای هیئت‌ها این است که کشتی باید از بلاتکلیفی بیرون بیاید و همان‌طور که گفتم اصلی‌ترین خواسته ما هم این موضوع بود. این نامه برای من فرستاده شد و پس از مطالعه کامل، آن را امضا کردم و امیدوارم که مسئولان با درخواست جامعه کشتی موافقت کنند و هر چه سریع‌تر برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در رأس کار قرار بگیرد.


سرمربی تیم امید کشتی فرنگی در پاسخ به این سؤال که عنوان می‌شود برخی بندها پس از امضا به این نامه اضافه شده است، اظهار کرد: من اطلاعی از چنین چیزی ندارم. در این نامه قید شده بود که اعضای مجمع این حق را دارند که در مورد تغییر و تحولاتی که در فدراسیون رقم می‌خورد مطلع شوند تا ببینند آیا این تغییر و تحولات برطبق روال انجام می‌شود یا مهندسی شده است. من فکر نمی‌کنم این خواسته زیادی باشد. مطمئناً این بلاتکلیفی‌ها به کشتی ضربه وارد می‌کند. در حال حاضر نعمتی به‌عنوان سرپرست برای فدراسیون انتخاب شده است و او باید فضا را برای برگزاری انتخابات مهیا کند. اصلی‌ترین خواسته ما هم بیرون آمدن از این بلاتکلیفی است.


خیرآبادی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر من هدایت تیم امید را برعهده دارم و نمی‌دانم آیا رئیسی که قرار است در رأس فدراسیون قرار بگیرد، با برنامه‌های من هماهنگ است یا اصلاً تمایلی به ادامه همکاری با من دارد یا خیر. ما فرصت زیادی را از دست داده‌ایم و ای کاش در همین ماه مبارک رمضان که ماه پرفضیلت خداست، اصلی‌ترین گزینه برای انتخابات فدراسیون انتخاب می‌شد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته