دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 09:59
استاندار اردبیل مطرح کرد:

کاهش ورودی پرونده‌های قضائی با اهتمام به مباحث پیشگیری

استاندار اردبیل گفت: اهتمام به مباحث پیشگیری در امور فرهنگی و اجتماعی می‌تواند موجب کاهش ورودی پرونده‌های قضائی شود.
کد خبر : 381959
IMG_2697.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در دیدار با رئیس کل جدید دادگستری استان  اردبیل اظهار کرد: استقلال قوا و تقویت همکاری و همدلی بین قوای اجرایی و قضائی موجب پیشرفت هرچه بیشتر استان اردبیل و تحقق اهداف پیش‌بینی شده می‌شود.


وی با بیان اینکه توفیقات استان اردبیل در بحث‌های عمرانی و اقتصادی تاکنون بسیار خوب و مناسب بوده است، افزود: اهتمام به مباحث پیشگیری در امور فرهنگی و اجتماعی می‌تواند موجب کاهش ورودی پرونده‌های قضائی شود.


استاندار اردبیل، رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت در برگزاری انتخابات را راهبرد اصلی مدیران استان اردبیل برشمرد و اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی سالم در فضایی امن و با رعایت عدالت در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات است.


رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این دیدار ایجاد اشتغال و رونق تولید را بزرگترین حرکت فرهنگی و انقلابی دانست و توضیح داد: دستگاه قضائی با تمام قوا از سرمایه‌گذاری پاک، فعالان عرصه کار و چرخه تولید حمایت می‌کند.


ناصر عتباتی یادآور شد: همکاری و همدلی بین قوای سه‌گانه می‌تواند موجب ارتقای وضعیت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل شده و آینده خوبی برای مردم این خطه رقم زند.


انتهای پیام/4078/4062/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب