دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 16:04

استقبال پذیرفته شدگان جدید از ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

با اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه آزاد اسلامی، فرایند ثبت نام از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آغاز و با استقبال پرشور پذیرفته شدگان جدید مواجه شد.
کد خبر : 38193

به گزارش خبرنگار آنا، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اعلام آغاز ثبت نام از پذیرفته شدگان سال تحصیلی جدید اظهار کرد: ثبت نام از پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلی مختلف از کاردانی تا دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از امروز شنبه تا پایان هفته بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.


دکتر اکبر محمدی افزود: ثبت نام از پذیرفته شدگان در مقاطع دکترای تخصصی، دکترای حرفه ای، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در این واحد دانشگاهی آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.


معاون آموزشی واحد گرمسار با توجه به استقبال پذیرفته شدگان از ثبت نام در این واحد دانشگاهی، تاکید کرد: ثبت نام از پذیرفته‌شدگان جامانده از ثبت نام در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و ثبت نام با تاخیر از پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به حضور و ثبت نام طبق برنامه اعلام شده نشده اند طی هفته آینده انجام خواهد شد.



وی افزود: به منظور رفاه حال پذیرفته شدگان کلیه مراحل ثبت نام در یک مکان و به صورت متمرکز در دانشگاه مستقر شده و کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب واحد با سهولت انجام خواهد شد.


محمدی درباره مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان برای ثبت نام هم گفت: پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانیwww.iau-garmsar.ac.ir از کلیه مراحل ثبت نام اطلاع پیدا کنند و برای ثبت نام لازم است عکس پرسنلی (برادران 12 قطعه و خواهران 6 قطعه )، اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه و مدرک تحصیلی خود را به همراه داشته باشند.


وی درباره مبالغ پرداختی پذیرفته شدگان اظهار کرد: مبلغ شهریه ثابت، بیمه، خدمات آموزشی و بخشی از شهریه متغیر از هر پذیرفته شده در روز نخست ثبت نام دریافت و باقی مانده شهریه طی ترم تحصیلی اخذ خواهد شد.


محمدی با تبریک مجدد به پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تاکید کرد: تلاش و تصمیم کادر آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی بر ارائه خدمات بهینه و درخور جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به هریک از دانشجویان شاغل به تحصیل در این واحد دانشگاهی استوار خواهد بود.


وی اظهار کرد: با توجه به امکانات آموزشی موجود در این مجموعه بزرگ دانشگاهی اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه، سایت کامپیوتر و لابراتوار مجهز زبان در کنار خدمات رفاهی نظیر مجموعه ورزشی، خوابگاه و سلف سرویس دانشجویان و خانواده های این عزیزان می‌توانند از روند مناسب آموزشی اطمینان داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته