دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 16:11

امام جمعه سده لنجان: دانشگاه آزاد اسلامی در جنبه‌های علمی و فرهنگی مطلوب عمل کرده است

امام جمعه شهر سده لنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نشان داده که هم از جنبه علم‌آموزی و هم از جنبه تذهیب نفوس به توفیقات ارزنده‌ای دست یافته است.
کد خبر : 38189

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مرتضی انصاری با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان از همکاری این واحد دانشگاهی در برگزاری مراسم دینی و مذهبی قدردانی کرد و گفت: در طول چندسالی که امام جمعه این شهر بودم از نزدیک شاهد فعالیت‌های علمی و فرهنگی این دانشگاه در سطح شهر بودم و برای من بسیار قابل قدرانی است که این دانشگاه با وجود تجهیزات پیشرفته و به روز و همایش‌های برگزار شده در سطح ملی و منطقه‌ای، هم از جنبه علمی بسیار عالی است و هم از جنبه فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان از نظر کمی و کیفی، بسیار مطلوب و خداپسندانه عمل کرده است.


امام جمعه شهر سده لنجان، وجود چنین دانشگاهی را برای جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: اساس کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان بر پایه علم‌آموزی و پویایی فرهنگی است. از خداوند می‌خواهم همچون گذشته به شما توفیق دهد تا در زمینه علمی و فرهنگی خدمتگذار قشر دانشجو و علم دوست این مملکت اسلامی باشید.


انصاری رمز پیروزی ملت اسلامی ایران را وحدت کلمه دانست و تاکید کرد: تنها چیزی که باعث می‌شود ملت ما علیرغم همه تهدیدها، تحریم ها و فشارها بایستد، همدلی و همزبانی بین ملت و مسئولان است که البته مقام معظم رهبری اول امسال خطاب به همه آحاد ملت فرمودند امسال سال همدلی و همزبانی است. بنابراین اگر جلوی شکاف بین ملت و مسئولان گرفته شود هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند ما را به زانو در بیاورد، کما اینکه تاحالا هم نتوانسته است.


وی با تاکید بر اقامه نماز اول وقت خاطرنشان کرد: هر مکانی به ویژه مکانهایی که منتخب به علم آموزی هستند باید نماز را که اساس دین اسلام است در راس کارهای خود قرار دهند.








انصاری: تنها چیزی که باعث می‌شود ملت ما علیرغم همه تهدیدها، تحریم ها و فشارها بایستد، همدلی و همزبانی بین ملت و مسئولان است که البته مقام معظم رهبری اول امسال خطاب به همه آحاد ملت فرمودند امسال سال همدلی و همزبانی است. بنابراین اگر جلوی شکاف بین ملت و مسئولان گرفته شود هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند ما را به زانو در بیاورد، کما اینکه تاحالا هم نتوانسته است

امام جمعه شهر سده لنجان رمز موفقیت دانشجویان را در اقامه نماز اول وقت عنوان کرد و افزود: دانشجویان باید در زندگی پرفسور حسابی‌ها و سمیعی‌ها مطالعه کنند و ببینند نظرشان درباره نماز چه بوده و از آنها درس بگیرند. من به دانشجویان توصیه می‌کنم چنانچه نماز اول وقت را سرلوحه کارهای خود قرار دهید در زمینه‌های علمی هم به موفقیت می‌رسید.


وی همکاری دانشگاه آزاد لنجان را در برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی شهر بسیار عالی توصیف کرد و گفت: من از همکاری دانشگاه واحد لنجان در مراسم‌های مختلف انجام شده در شهر از جمله محفل انس با قرآن، دعای پرفیض عرفه و کمک به برپایی نماز عیدفطر که در مزار شهدای گمنام جنب دانشگاه برگزار شد بسیار رضایت دارم.


انصاری افزود: دانشگاه آزاد لنجان در راستایی قدم برمی‌دارد که رضایتمندی مردم و جامعه در آن مشهود است. برگزاری برنامه های فوق‌العاده معنوی و نورانی از سوی این دانشگاه که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه بود گویای این مطلب است.


سرپرست واحد لنجان نیز در ادامه توسعه ارتباط موثر دانشگاه با افراد تاثیرگذار معنوی و فرهنگی را نقطه عطف استراتژی‌های فرهنگی این واحد عنوان کرد و اظهار کرد: تعامل مطلوب این دانشگاه با سایر مسئولان در حوزه‌های مختلف موجب شده گام‌های موثری در پیشرفت حوزه‌های علمی و فرهنگی برداشته شود.


محسن امینی مخاطبان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را به چهار گروه دانشجویان، استادان، کارکنان و نیز جامعه مرتبط با آن تقسیم کرد و نقش دانشگاه را در فرهنگسازی و هدایت فرهنگی جامعه بسیار حائز اهمیت دانست.


وی با ارائه راهکارهای تخصصی به اعضای هیات علمی تاکید کرد: من به استادان دانشگاه و اعضای هیات علمی پیشنهاد می‌کنم از طریق پژوهش‌های علمی و با همکاری دانشجویان، در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی کشور نقش به سزایی داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته