دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 15:15
قناعتی در گفت‌وگو با آنا:

طبقه هفتم علاءالدین تا دو ماه دیگر کاملا تخریب می‌شود/ مالک باید پاسخگوی متضرران باشد

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران از تخریب قطعی طبقه هفتم پاساژ علاءالدین خبر داد و گفت: نهایتا تا دو ماه دیگر این قلع و قمع به طور کامل انجام می‌شود.
کد خبر : 38188

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: پس از فراز و نشیب‌های ایجاد شده در پرونده پروژه پاساژ علاءالدین و بررسی حکم کمیسیون ماده 100 پس از 6 ماه کار کارشناسی در دیوان عدالت اداری، رای به تخریب طبقه هفتم این پاساژ صادر شد.


وی افزود: شهرداری تهران در نهایت تا دو ماه دیگر باید این طبقه از علاءالدین را تخریب کند.


به گفته وی به این علت تا دو ماه این تخریب طول می‌کشد که روزانه افراد زیادی در پاساژ علاءالدین رفت‌ و آمد دارند و بنابراین تخریب فقط باید شب‌ها انجام شود. در غیر این صورت می‌شد سه روزه هم این طبقه را تخریب کرد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: قلع و قمع باید به طور کامل انجام و مصالح به وسیله شوتینگ به پایین هدایت شوند.


وی گفت: ساخت این طبقه از همان ابتدا تخلف بوده است چرا که ساختن طبقه اضافه روی سازه‌ای که 6 طبقه تعریف شده باعث ورود فشار اضافه به آن شده و ممکن بود با کوچکترین زلزله‌ای کاملا تخریب شده و جان مردم را به خطر بیندازد.


عضو کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران درباره سرنوشت مغازه‌داران و مستاجران طبقه هفتم پاساژ علاءالدین نیز، گفت: گفته شده که خسارت تعدادی از این افراد پرداخت شده و مالک از لحاظ حقوقی وظیفه دارد که در این باره پاسخگو باشد زیرا قبل از اینکه پایان کار بگیرد مغازه‌ها را اجاره داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته