دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1398 - 16:13
حجت‌الاسلام ملاشاهی‌زارع:

دانشگاه آزاد زابل امکانات ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل گفت: این واحد دانشگاهی همه امکانات خود را برای موفقیت دانشجویان ورزشکار به‌کار می‌گیرد.
کد خبر : 381807
2222.jpg

حجت‌الاسلام حسین ملاشاهی‌زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زابل اظهار کرد: در دین مبین اسلام همواره بر سلامتی جسم و روح سفارش و تأکید فراوان شده  و ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای پرداختن به هر دو بخش وجودی انسان است.


وی با بیان برنامه‌های ورزشی این واحد دانشگاهی در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل همواره سعی کرده است تا از دانشجویان ورزشکار حمایت کرده و  همه ظرفیت و امکانات خود را برای موفقیت آنان در میادین ورزشی به‌کار گیرد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل درباره دانشجویان ملی‌پوش این واحد دانشگاهی در رشته‌های مختلف گفت: معراج شیخ و هادی اشترک در رشته کبدی و امید آرامی در رشته کشتی فرنگی از افتخارات ورزش ایران هستند که در میادین مختلف توانسته‌اند پرچم خوش‌رنگ ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.


ملاشاهی‌زارع تصریح کرد: این واحد دانشگاهی همکاری بسیار خوبی با اداره ورزش و جوانان دارد و امکانات ورزشی خود را برای استفاده از ورزشکاران این شهرستان در اختیار متولی ورزش زابل قرار داده و متقابلاً از اماکن و تجهیزات ورزشی این اداره استفاده می‌کند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته