دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1398 - 20:55
روابط عمومی ارتش:

روابط عمومی نقش مهمی در پیشرفت سازمان‌ها دارد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروزه روابط عمومی به‌عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد.
کد خبر : 381784

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.


در متن این پیام آمده است: امروز که به یمن فناوری‌‌های نوین ارتباطی سرعت ارسال و انتقال اطلاعات به کسری از ثانیه تقلیل یافته، باید اثرگذاری، نوع نگرش و تقویت جایگاه‌ها، متناسب با این تغییر باشد.


این پیام اضافه می‌کند: نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به‌نام ارتباطات و روابط‌ عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به‌عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به‌عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به‌عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به‌نحو شایسته انعکاس نمی‌یابد.  تعامل و ارتباط دوسويه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به‌عنوان يكی از عوامل مهم و تأثيرگذار در حيات اجتماعی آن به‌شمار می‌رود، اما ارتباط صرفاً مبادله‌ اطلاعات درباره‌ واقعیت‌های سخت‌افزاری نیست، بلکه ارتباط به‌معنای‌ تبادل ‌افکار، ‌احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می‌کند.


در این پیام تأکید شده است: ضمن تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، لازم است، از تلاش و پیگیری‌ درخور تحسین خانواده ارتباطات و کارشناسان روابط‌ عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تشکر و قدردانی شود که در شرایط سخت خدمات فرزندان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خوبی منعکس کرده‌اند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته