دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1398 - 11:24
یک مسئول انتظامی خبر داد:

کشف 247 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای زابل

معاون هماهنگ‌كننده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان از توقيف دو دستگاه خودرو حامل 247 كيلوگرم مواد مخدر در مرزهای زابل خبر داد.
کد خبر : 381763
91.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، محمدعلی محمدی از توقيف دو دستگاه خودرو حامل 247 كيلوگرم مواد مخدر در مرزهای زابل خبر داد و گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و به‌كارگيری تجهيزات الكترونيكی و اپتيكی، از قصد يک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله به وسیله خودروی سواری به داخل كشور مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهيزات كامل، به تشديد پوشش كامل نوار مرزی پرداختند.


وی افزود: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را وارد كشور کنند که با هوشياری مرزداران و در عملیاتی منسجم و تاکتیکی، از رسيدن به اهداف شوم خود ناكام ماندند.


معاون هماهنگ‌كننده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی در این عملیات تصریح کرد: مرزداران در اين عمليات موفق شدند 202 کيلو و 500 گرم ترياک و 44 کيلو و 900 گرم شيشه را كشف کنند.


محمدی در پايان ضمن قدردانی از نقش مؤثر و همكاری خوب مرزنشينان در برقراری امنيت پايدار و كنترل مرزهای سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: سوداگران مرگ، قاچاقچيان و متجاوزان بدانند كه مرزنشينان و مرزداران با وحدت و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غيرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند كرد.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: تریاک مواد مخدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته