دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام نواب:

استفاده از تجارب بازنشستگان در حج کار شایسته‌ای است

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: استفاده از تجارب بازنشستگان در حوزه حج و زیارت اقدامی مثبت است و می‌تواند به خوداتکایی کانون بازنشستگان نیز کمک کند.
کد خبر : 381735
32fb3ef2-20a0-44ea-a882-04124c9b313b.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در دیدار با اعضای هیئت‌ مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت از طرح برون‌سپاری برخی فعالیت‌های این حوزه به کانون بازنشستگان استقبال کرد و گفت: این اقدام باید به ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی و کمی خدمات ارائه‌شده به زائران منجر شود.


وی افزود: اجرای این طرح در استفاده از تجارب بازنشستگان این حوزه اقدامی مثبت است و می‌تواند به خوداتکایی کانون بازنشستگان نیز کمک کند. در اجرای این طرح تداخل نداشتن با مسئولیت‌های سازمان حج و زیارت و رعایت راهکارهای قانونی باید مدنظر قرار گیرد.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به وضعیت معیشتی بازنشستگان این حوزه و خانواده آنان گفت: فعالیت و تلاش شما، کار پسندیده‌ای است و از این طریق ضمن انجام کار سازمان حج، در جهت حل بخشی از مشكلات بازنشستگان کمک خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: پایایی همکاری سازمان حج با کانون بازنشستگان نخست مرهون اتقان در کار و ارائه کار خوب و مورد قبول این سازمان و سپس اخلاص در کار است که پیوست معنوی و در حقیقت اصل پایایی و ماندگاری کار نیز به شمار می‌آید.


بر اساس این گزارش، در این دیدار مهدی حمزه‌ای رئيس هیئت‌مدیره كانون بازنشستگان سازمان حج و زيارت با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این كانون، درباره طرح برون‌سپاری برخی فعالیت‌های این حوزه به کانون بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.


وی افزود: طرح تكريم و ارتقای توانمندسازی بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران سازمان حج و زيارت به تصويب شورای راهبری توسعه اين سازمان رسيده و مورد تائید نماینده ولی‌فقیه هم قرارگرفته است و تحقق مفاد آن در استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به اين كانون مؤثر است.


انتهای پیام/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته