دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 17:27
بیدریغ اعلام کرد:

اعزام کاروان کمک‌ دانشگاه آزاد لاهیجان به مناطق سیل‌زده لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: کاروان حامل کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق درگیر سیل استان لرستان اعزام شد.
کد خبر : 381676
image_2019_5_15-15_55_51_698_3I4.jpg

سیروس بیدریغ ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان حامل کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان به مناطق درگیر سیل لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان، اقدامات مهم این واحد دانشگاهی در کمک به آسیب‌دیدگان سیل را تشریح و  اظهار کرد: بعد از اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک فوری به هموطنان سیل زده، دانشگاه آزاد اسلامی بلافاصله اقدام جدی در این زمینه را آغاز کرد.


وی با ذکر نخستین اقدام واحد لاهیجان ادامه داد: پویشی با هماهنگی و محور سازمان بسیج اساتید استان گیلان با نام پویش مهر رضوی در ایام تعطیلات عید نوروز راه‌اندازی شد که دانشگاهیان استان گیلان کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های معرفی شده کمیته امداد، هلال احمر و سپاه پاسداران ارسال کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گام بعدی کمک‌ها را هماهنگی گروه‌های دانشجویی جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده اعلام کرد و افزود: با هماهنگی انجام شده تعدادی از دانشجویان این واحد دانشگاهی برای کمک به مناطق آسیب‌دیده از سیل اعزام شدند.


بیدریغ اهدای یک روز حقوق فروردین 98 اکثر همکاران دانشگاهی خود را گام مؤثر دیگر دانست و ادامه داد: با توجه به درخواست‌های تعداد زیادی از همکاران در واحد لاهیجان، کمک‌های نقدی به صورت کسر حقوق فروردین 98 به مبلغ بیش از ۲۴۰ میلیون ریال جمع‌آوری شده بود که پس از هماهنگی با مسئولان ذی‌‌ربط،  اقلامی از قبیل 600 متر مربع موکت، پتو، اقلام بهداشتی، البسه، تن ماهی، آب معدنی ، شیر خشک و ... تهیه و امروز به استان لرستان اعزام شد.


وی از حسن اعتماد، همکاری و حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی کرد و اعلام کرد: این حرکت گام بزرگی است که در واحد لاهیجان رخ داده و حاکی از نوع دوستی همکاران در واحد لاهیجان است و نشان دهنده آن است که دانشگاه به عنوان شجره  طیبه انقلاب اسلامی، نمی‌تواند به مشکلات جامعه بی تفاوت باشد.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با تشکر از کمک‌های دانشجویی به‌خصوص بسیج و هلال احمر افزود: چادر جمع‌آوری کمک توسط دانشجویان راه‌اندازی و مقادیر قابل توجهی نظیر اقلام خوراکی، البسه، تن ماهی، آب معدنی و ...جمع آوری شد که همراه اقلام امروز به مناطق اعزام می‌شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته