دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 16:54
با حکم وزیر علوم؛

قاسمی‌بزدی رئیس مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی کمال قاسمی‌بزدی را به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت‌جام» منصوب کرد.
کد خبر : 381661
وزیر علوم 1.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصور غلامی طی حکمی کمال قاسمی‌بزدی را به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت‌جام» منصوب کرد.


در حکم انتصاب قاسمی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت‌جام» منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید.


در ادامه تأکید شده است: بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های محمدناصر مودودی رئیس سابق مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت‌جام در طولت صدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته