دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 02:35
امینی در گفتگو با آنا:

مجتمع مدارس سما در شهرستان تیران ایجاد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران گفت: توسعه مدارس سما در مقاطع مختلف و ايجاد مجتمع از برنامه‌های سال جاری این دانشگاه است.
کد خبر : 381628
IMG_20181212_112608_474-1.jpg

کامران امینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، مهم‌ترين برنامه‌های سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران را تشریح و اظهار کرد:  توسعه مدارس سما در مقاطع مختلف و ايجاد مجتمع از برنامه‌های سال جاری در واحد تیران است.


وی اضافه کرد: این واحد دانشگاهی سال 95 اقدام به ایجاد و بهره‌برداری از مدارس سما کرد و اكنون با 400 دانش‌آموز، مدارس سما در مقطع ابتدايی اول و دوم پسران و دختران و متوسطه اول پسران در حال بهره‌برداری است.


توسعه كارگاه ماشين‌افزار و توليد قطعات صنعتی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران گفت: افزايش درآمدهای غيرشهريه‌ای از طريق توسعه كارگاه ماشين‌افزار و توليد قطعات صنعتی مورد نياز شهرك صنعتی تيران در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.


امینی خاطرنشان کرد: در راستای ايجاد تعامل با آموزش و پرورش و بهره‌برداری مردم از امكانات بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تيران، قرارداد برون‌سپاری هنرستان‌های تیران در حال پيگيری است.


وی با توجه به مهم‌ترين اقدامات انجام شده و دستاوردهای سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران، اخذ قرارداد واگذاری 10 هكتار از اراضی تحت تصرف این دانشگاه از اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از 4 سال پيگيری مداوم را ازجمله این اقدامات دانست.


به گفته امینی، تكميل هزار و 500 متر مربع ساختمان آموزشی شماره دو و هزار و 300 متر مربع محوطه با اعتباری بالغ بر 8 ميليارد ريال برای توسعه مدارس سما، ايجاد درآمد غيرشهريه‌ای از طريق كارگاه‌ها در قالب طرح ساها و راه‌اندازی مركز مديريت مهارت‌آموزی و مهارت شغلی در دانشگاه با مشاركت مركز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان تيران و كرون از دیگر دستاوردهای واحد تیران در سال گذشته است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته