دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 14:15

شهردار خمینی‌شهر: دانشگاه آزاد اسلامی مایه افتخار نظام و کشور است

شهردار و اعضاء شورای اسلامی خمینی شهر برای آشنایی با دستاوردها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر از این واحد دانشگاهی بازدید کردند.
کد خبر : 38152

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی اصغر حاج حیدری، توجه به عمران و آبادانی دانشگاه را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: تکمیل جاده منتهی به دانشگاه و ساخت میدان ورودی دانشگاه در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده که بزودی عملیات عمرانی آغاز خواهد شد.


رئیس شورای اسلامی خمینی‌شهر نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل فعالیت‌های قابل تحسین در توسعه فضای سبز، معماری زیبای ساختمان ‌ها و تأسیس سالن‌های ورزشی استاندارد قدردانی و بیان کرد: شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر از فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه حمایت می‌کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر هم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نهادی مردمی و غیر دولتی است که با اتکا به مردم و توانمندی‌های خود، چنین جایگاه ملی و بین‌المللی را به دست آورده است.


دکتر مهران مجلسی حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان از توسعه کمی و کیفی دانشگاه را مایه مباهات جامعه دانشگاهی برشمرد و افزود: گسترش تحصیلات تکمیلی یکی از مهمترین اولویت‌های دانشگاه است که در کنار تأسیس و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می شود و در یک سال گذشته چند رشته تحصیلی در رشته‌های فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های تحصیلی دانشگاه افزوده شده است .


اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار خمینی شهر برای آشنایی بیشتر با برنامه‌ها، طرح‌ها، کمبودها و نیازها از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید و برای توفیقات بیشتر در عرصه‌های مختلف برای مسئولان دانشگاه آرزوی موفقیت کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب