دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 14:06

امضای تفاهم‌نامه مشترک ورزشی میان ایران و اندونزی

با حضور وزیر ورزش وجوانان ایران و وزیر ورزش اندونزی تفاهم نامه مشترک ورزشی بین دو کشور امضا شد.
کد خبر : 38151

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، صبح امروز در جلسه ای که میان وزیر ورزش وجوانان ایران با وزیر ورزش اندونزی برگزار شد دو کشور متعهد شدند در زمینه تبادل مربی و ورزشکار با یکدیگر همکاری کنند.


در ابتدای مراسم محمود گودرزی سخنران جلسه بود. وی اظهار داشت: «خوشحالیم از اینکه با کشور دوست و مسلمان اندونزی روز به روز ارتباطمان قوی‌تر می‌شود. امیدواریم این روابط بصورت عمیق در زمینه های فرهنگی و ورزشی شکل بگیرد.»


گودرزی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برنامه دو کشور در تبادل اطلاعات ورزشی اظهار کرد: «ما بدنبال ارتقای رشته هایی هستیم که در آن ضعف داریم ومی توانیم در این زمینه از کمک اندونزی استفاده کنیم. این کشور در رشته های بدمینتون و برخی از رشته های رزمی صاحب سبک است که ما می توانیم در این رشته ها از تجربه آنها استفاده کنیم. همچنین در رشته هایی مثل وزنه برداری، کشتی، والیبال و و فوتبال شرایط خوبی داریم و می توانیم در این رشته ها به اندونزی کمک کنیم.»


وی افزود: «روسای جمهور دو کشور بر گسترش روابط دو کشور در حوزه ورزش و جوانان تاکید داشتند و به همین دلیل وزیر ورزش اندونزی به ایران آمد. اندونزی میزبان مسابقات آسیایی 2018 است و ما از حالا باید برای گسترش روابط با این کشور تلاش کنیم. اندونزی کشوری سرآمدی در برخی رشته های ورزشی است و ما بدنبال آن هستیم در این زمینه ها با تبادل مربی و برگزاری اردوهای مشترک، ورزش دو کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته