دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 11:48
معاون دانشگاه آزاد یزد:

400 دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی حضور یافتند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: 400 دانش‌آموز مدارس استان یزد در کارگاه‌های آموزشی بهبود سبک زندگی حضور یافتند.
کد خبر : 381493

سیدعلی المدرسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یزد به کارگاه‌های آموزشی بهبود سبک زندگی اشاره و اظهار کرد: بیش از 400 دانش‌آموز به همراه والدین‌ و مدیران مدارس استان یزد در کارگاه‌های آموزشی بهبود سبک زندگی و افزایش شاخص‌ها شرکت کردند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌های علاقه‌مند به بهبود سبک زندگی و افزایش شاخص‌ها و توجه به مسائل مبتنی بر شفقت در تربیت برای فرزندان برنامه‌ریزی و برگزار کرده است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: تاکنون چند جلسه کارگاه آموزشی با حضور استادان متخصص از جمله  محمدحسین فلاح دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در دانشگاه برگزار شده و نزدیک به 400 نفر از مدیران، دانشجویان، دانش‌آموزان و والدین آنان در این برنامه‌ها حضور یافتند.


المدرسی ادامه داد: این برنامه‌ها ادامه‌دار خواهد بود و امیدواریم با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یزد گروه روانشناسی اسلامی و روانشناسی مثبت‌گرا دارد و استادان متخصص در این عرصه در حال فعالیت هستند و سال جاری نیز کارشناسی روانشناسی به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه‌ شده است، بتوانیم رسالت دانشگاه را در عرصه خدمت به باورهای عمومی و افزایش اعتقادات و تغییر سبک زندگی به سمت زندگی توأم با تدین و ارتقای سطوح اعتقادی انجام دهیم.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: سبک زندگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته