دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 13:10
رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار:

اختصاص کمک هزینه آموزشی به 3 هزار فرزند زنان سرپرست خانوار در آستانه مهر

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از اختصاص کمک هزینه آموزشی به 3 هزار نفر از فرزندان زنان سرپرست در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این کمک هزینه‌ها در قالب بن شهروند به فرزندان 7 تا 20 سال تعلق می‌گیرد.
کد خبر : 38149

به گزارش گروه اجتماعی آنا، فهیمه فیروزفر با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز توجه ویژه‌ای به فرزندان زنان سرپرست خانوار داشته و همواره در تلاش است تا زمینه‌های لازم برای رشد مناسب آنان را فراهم کند.


وی با بیان اینکه در این راستا هر ساله همزمان با تعطیلات تابستان مجموعه برنامه‌های آموزشی و تفریحی برای فرزندان زنان سرپرست خانوار تدارک دیده می‌شود، عنوان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجموعه دوره‌های استعدادیابی و کلاس‌های انتخاب رشته را برای این دانش‌آموزان برگزار کردیم تا این افراد بدون صرف هزینه از خدمات مشاوره و کارآموزی برخوردار شوند.


فیروزفر با اشاره به برنامه‌های حمایتی ستاد در آستانه ماه مهر تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های تابستانی، امسال 3هزار بن شهروند را به فرزندان 7 تا 20 ساله زنان سرپرست خانوار اختصاص داده‌ایم.


رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی به خانواده‌هایی که از سوی خیریه‌های همکار معرفی می‌شوند، پرداخت و گفت: امسال در تلاش بودیم تا در کنار حمایت از خانواده‌های تحت پوشش ستاد، به افرادی که از سوی خیریه‌های همکار معرفی می‌شوند نیز خدمات ارائه کنیم. بر این اساس می‌توان گفت دایره حمایت ما از فرزندان زنان سرپرست خانوار گسترده‌تر شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب