دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با فناوری هولوگرافیک

ویتنی هیوستن چهار سال پس از مرگ روی صحنه زنده می‌شود

خواننده فقید آمریکایی قرار است به صورت هولوگرافیک در کنسرت زنده‌ای شرکت کند.
کد خبر : 38145

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، ویتنی هیوستن که در سال 2012 درگذشته است، قرار است در سال 2016 به روی صحنه برود و آواز بخواند.


به نوشته هالیوود ریپورتر، شرکت Hologram USA روز جمعه اعلام کرد که درسال آینده هولوگرام ویتنی هیوستن را عرضه خواهد کرد و برنامه به صورت زنده از FilmOn.com پخش خواهد شد. خواهر شوهر ویتنی هیوستن که مدیریت اموال و میراث او را بر عهده دارد، با تأیید این خبر اعلام کرد که این هولوگرام «فرصت خوبی است برای طرفداران او که بازسازی یکی از مشهورترین هنرمندان زن تاریخ را ببینند و میراث اجراهای او بر جا بماند و با گذشت سالیان از یاد نرود.» به دانش و فناوری تولید اشیاء سه بعدی مجازی با استفاده از پرتوهای نور، هولوگرافی گفته می‌شود و تصاویر سه‌بعدی ساخته شده با این فناوری، هولوگرام نامیده می‌شوند.


خبر مرتبط: ویتنی هیوستن جان می‌گیرد


ویتنی هیوستن خواننده در سال 2012 در سن چهل‌و‌هشت سالگی درگذشت. وی در طول زندگی‌اش برنده 7 جایزه گرَمی، 2 اِمی و 31 جایزه بیلبورد شده بود. ویتنی هیوستن به عنوان بازیگر نیز فعالیت‌هایی داشت و درفیلم «محافظ شخصی» در کنار کوین کاستنر بازی کرده بود.


خبر مرتبط: حمله خانواده ویتنی هیوستن به سازندگان فیلم «ویتنی»


پیش از این اقدام مشابهی در مورد مایکل جکسن، خواننده فقید انجام شده بود و شرکت Hologram USA چند روز پیش اعلام کرده بود که هولوگرام بیلی هالیدی (خواننده زن سیاهپوست دیگری با نام اصلی الئنور فاگان که در سال 1959 از دنیا رفت) اواخر امسال در آپولو تیه‌تر در هارلم نیویورک نمایش داده خواهد شد.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: هولوگرام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته