دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ابطحی در گفتگو با آنا:

وعده‌های داده شده به خبرنگاران بیشتر تبلیغات و شوآف بوده است

مدیر گروه مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: هر وعده‌ای که تاکنون به خبرنگاران و رسانه‌نگاران داده شده بیشتر تبلیغات و شوآف بوده است.
کد خبر : 381443
1526567.jpg

عطاءالله ابطحی در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره عملیاتی شدن بیمه خبرنگاران اظهار کرد: این باور در کشور باید توسط مدیران ارشد جامعه شکل  بگیرد که خبرنگاری جزء مشاغل بیش از حد سخت و بیش از حد مؤثر است.


وی افزود: اگر بخواهیم جایگاه خبرنگاران را باور کنیم که در تولید و محتوای رسانه تاثیر دارند مسائلی مانند بیمه و معیشت آنها  نباید حتی یک روز هم در معطلی بماند.


مدیر گروه مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: به عنوان یک فرد رسانه‌ای می‌گویم که هر وعده‌ای تاکنون به خبرنگاران و رسانه‌نگاران داده شده بیشتر تبلیغات و شوآف بوده و عملاً در این 30 سال اخیر چیزی ندیده‌ایم. یک مورد نمی‌توانیم بیابیم که در تاریخ کشور اتفاقی افتاده باشد و خبرنگاران در آن بی‌تأثیر باشند.


ابطحی ادامه داد: هیچ وقت از دغدغه خبرنگاران کم نشده است و آدم‌های حرفه‌ای این شغل بیشتر ناامید می‌شوند و با توجه به تأثیری که روزنامه‌نگاران در فضای اطراف دارند باید جایگاهی برایشان در نظر گرفت.


انتهای پیام/4046/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته