دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 04:43

هنیه: در نبرد اخیر، رژیم صهیونیستی درخواست آتش‌بس کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس فاش کرد که در درگیری‌های اخیر در نوار غزه، این رژیم صهیونیستی بود که درخواست آتش‌بس و توقف درگیری‌ها را داد.
کد خبر : 381410

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در جلسه مجلس قانون‌گذاری فلسطین به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز اشغال فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در آغاز درگیری‌ها، با طرف‌های میانجی برای آرام‌سازی اوضاع همکاری نمی‌کرد اما بعد از ضربات سخت و هدفمند مقاومت فلسطین، به‌ناچار برای آرام‌سازی اوضاع دست به دامن میانجی‌گران شد.


وی تصریح کرد: در درگیری‌های اخیر در نوار غزه، این رژیم صهیونیستی بود که درخواست آتش‌بس و توقف درگیری‌ها را داد.


هنیه بر مخالفت قاطع جنبش متبوعش با هرگونه تحرک آمریکا در منطقه علیه هر یکی از کشورهای اسلامی و عربی تأکید کرد.


وی اشاره کرد که ملت فلسطین به حق بازگشت، مقاومت و وحدت ملی پایبند است و به‌رغم گذشت 71 سال از اشغال فلسطین، هرگز حقوق خود را فراموش نکرده و نخواهد کرد.


اسماعیل هنیه اشاره کرد که نسل چهارم فلسطین در خارج همچنان پرچم فلسطین را به دست گرفته و اجلاس‌ها و کنفرانس‌هایی برگزار کرده و بر حق مسلم خود در بازگشت به این سرزمین تأکید می‌کند.


هنیه بر ضرورت توقف عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تأکید کرد و از تلاش‌های جنبش مقابله با عادی‌سازی روابط با این رژیم تقدیر کرد.


از سوی دیگر، هنیه تأکید کرد که مقاومت فلسطین به تلاش‌های خود در راستای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.


وی خطاب به اسرای فلسطینی و در رأس آن‌ها اسیر احمد سعدات دبیر کل جبهه خلق اظهار داشت که آزادی شما امانتی به گردن ما است و ما از هیچ تلاشی برای آزادی شما دریغ نخواهیم کرد.


انتهای پیام/4106/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته