دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 12:52

آغاز ثبت‌نام از ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی قوچان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید این واحد دانشگاهی از صبح امروز آغاز شد و تا چهارشنبه 25 شهریور ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 38136

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمودرضا خدنگی در حاشیه ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با توجه به هماهنگی‌های بوجود آمده میان تمام قسمت‌های این واحد دانشگاهی برای ثبت‌نام ورودی های جدید، اظهار کرد: ثبت‌نام ورودی‌های جدید سال جاری از صبح امروز در این واحد دانشگاهی آغاز و تا چهارشنبه 25 شهریور ادامه خواهد داشت که همزمان با انتخاب واحد ثبت‌نام نیز صورت می‌گیرد.


وی با یادآوری این مطلب که محل ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود در طبقه همکف ساختمان دکتر جوانبخت بوده، تصریح کرد: تمام عوامل دانشگاه آمادگی کاملی برای ثبت‌نام از دانشجویان داشته و امکانات و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده است.


معاون آموزشی دانشگاه‌ آزاد قوچان بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با بانک مستقر در سطح دانشگاه نیز انجام شده تا دانشجویان برای پرداخت شهریه با مشکلی مواجه نشوند و در اسرع وقت بتوانند شهریه خود را پرداخت کنند.


وی با توجه به ایجاد فضایی مناسب از سوی بسیج دانشجویی در ورودی سالن برای راهنمایی دانشجویان جدید، عنوان کرد: مراحل ثبت‌نام دارای 9 مرحله بوده که شامل احراز هویت، بررسی وضعیت ظاهری و خوابگاه، تحویل مدارک، نظام وظیفه، ثبت اطلاعات و ستاد شاهد، انتخاب واحد، صندوق رفاه و شهریه، تایید مدارک و اسکن عکس و تحویل پرونده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته