دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 15:47
دهقان:

قیمت خرما در استان کرمان کاهش می‌یابد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری کرمان گفت: در یک ماه آینده خرمای جدید تولیدی در استان وارد بازار می‌شود و قیمت این محصول کاهش می‌یابد.
کد خبر : 381311

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کرمان، محمدعلی دهقان در هشتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پیش‌بینی‌های لازم برای تعادل‌بخشی به قیمت محصولات مختلف را در دستور کار داشته باشند.


وی با اشاره به کاهش قیمت خرما در روزهای آینده، تصریح کرد: حدود 25 هزار تُن خرما در انبارهای بم، نرماشیر و ریگان موجود است و با توجه به اینکه حدود یک ماه آینده خرمای جدید تولیدی در استان وارد بازار می‌شود، قیمت خرما کاهش خواهد یافت.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تصریح کرد: در یک ماه گذشته به ازای هر فرد کرمانی چهار کیلو شکر را در این استان توزیع کرده‌ایم  و در این باره 900 تُن شکر توزیع شده است.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به تأمین خرمای مورد نیاز برای مردم در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: این محصول اکنون با قیمتی کمتر از تهران در حال فروش است و در یک هفته آینده انتظار می‌رود که قیمت این محصول کاهش یابد.


مهدی حسینی‌نژاد افزود: کاداستر صنفی در دو شهرستان استان کرمان به صورت آزمایشی آغاز شده و به عنوان طرحی نمونه در کشور در حال انجام است.


وی با بیان اینکه تاکنون 50 تُن قند در نمایشگاه طرح ضیافت استان کرمان توزیع شده است، ادامه داد: گوشت گرم گوسفند و گوساله، رغن و سایر اقلام مورد نیاز مردم در این نمایشگاه عرضه شده است.


به گزارش آنا؛ در این نشست بر ضرورت تأمین شکر مورد نیاز استان کرمان تأکید و درباره توزیع 130 مرغ منجمد موجود در سردخانه‌های اداره‌کل پشتیبانی امور دام تصمیم‌گیری شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته