دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 12:01
در گفت‌وگو با آنا

محتشمیان: مقابل لهستان دچار افت بدنی شدیم/ باید آرامش‌مان را حفظ کنیم

کارشناس والیبال گفت: کار بسیار مشکلی برای صعود به المپیک از طریق مسابقات جهانی داریم چرا که تا به این جای کار دو بازی را واگذار کرده‌ایم.
کد خبر : 38127

جواد محتشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم لهستان اظهار داشت: «ما در دو ست اول مقابل لهستان عالی بازی کردیم و عملکردمان در این دو ست از سه بازی قبلی مان نیز بهتر شد اما از ست سوم خستگی بر تیم غلبه کرد و همین عامل باعث شد بازیکنان ایران نتوانند تمرکزشان را در ست های بعدی حفظ کنند.»


وی افزود: «البته مشکل خستگی تنها مربوط به تیم ایران نیست. بقیه تیم‌ها نیز دچار این مشکل شده اند. در همین بازی هم دیدیم که کوبیاک دچار افت بدنی شده بود و حتی در دقایق پایانی به صورت انتحاری بازی می کرد چرا که خستگی باعث شده بود تمرکز کافی نداشته باشد. به هر حال انجام بازی‌های فشرده باعث می شود بازیکنان دچار افت بدنی شوند. اینجاست که تجربه می تواند گره گشا باشد و هر تیمی که تجربه بیشتری داشته باشد می تواند موفق‌تر باشد.»


کارشناس والیبال با بیان اینکه تا به اینجای کار تیم ایران عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: «به جز بازی مقابل آرژانتین عملکرد خوبی در سایر بازی‌ها داشتیم. در بازی مقابل این تیم بازیکنان تیم ایران نتوانستند بازی همیشگی خودشان را انجام بدهند اما باید توجه داشت این مسابقات حکم انتخابی المپیک را دارد و تمامی تیم‌ها با آمادگی کامل در آن حضور پیدا کرده اند.»


محتشمیان درباره اعتراض بازیکنان تیم ایران به داوری یادآور شد: «در پایان ست دوم بود که بازیکنان به داور اعتراض کردند. از همان زمان سطح فنی تیم ایران افت کرد. در ست پنجم هم این اتفاق افتاد. ما برای اینکه بتوانیم مقابل تیم‌های قدرتمند برنده باشیم باید با آرامش بازی کنیم. همین اعتراض ها باعث می شود آرامش تیم به هم بریزد.»


وی با اشاره به اینکه ایران در بازی فردا مقابل روسیه نیز کار سختی دارد، گفت: «آلگنو در سه بازی قبلی تیم روسیه از سه ترکیب متفاوت استفاده کرده و این مسئله کار ایران را سخت تر می کند. امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل روسیه همانند دو گیم اول مقابل لهستان عمل کنیم.»


کارشناس والیبال در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «ما کار بسیار مشکلی برای صعود به المپیک از طریق این مسابقات داریم چرا که تا به این جای کار دو بازی را واگذار کرده‌ایم. این در حالیست که هنوز بازی‌های سخت‌‌‌‌مان مقابل روسیه، آمریکا و ایتالیا باقی مانده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته