دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 14:06
مدیرعامل بانک رفاه:

پرداخت ۸۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه ۸۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله تعمیرات مسکن برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده اختصاص داده است.
کد خبر : 381245

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بانک رفاه کارگران، محمدعلی سهمانی با تأکید بر اهتمام بانک رفاه کارگران بر خدمت‌رسانی به‌موقع و همه‌جانبه بانک به هم‌وطنان درگیر در سیلاب‌های اخیر تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای به‌موقع تعهدات در امر مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک اجتماعی، برای کمک به هم‌وطنان گرامی گرفتار در سیلاب از تمامی توان و زیرساخت‌های خود استفاده می‌کند. اولویت اصلی بانک در شرایط فعلی، تسریع در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان درگیر در سیل است.


وی همچنین در خصوص کمک‌های نقدی این بانک به هم‌وطنان آسیب‌دیده خاطرنشان ساخت: در این زمینه مبلغ 10 میلیارد ریال کمک‌های نقدی اهدا گردید.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه ضمن اعلام آمادگی کامل در اجرای مصوبات دولت و بانک مرکزی ج.ا.ا  برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده، در راستای رسالت مسئولیت‌های اجتماعی در اولین اقدام ، تعداد 8 هزار و 500 فقره تسهیلات 50 میلیون ریالی قرض‌الحسنه و تعداد 8 هزار و 500 فقره تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن 150 میلیون ریالی اختصاص داده است.


وی ادامه داد: در خصوص کمک‌های غیر نقدی نیز، کارکنان خدوم بانک رفاه در اقدامی هماهنگ کمک‌های غیر نقدی خود را تجمیع و در مناطق درگیر سیل توزیع کردند که این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت. این کمک‌ها به ویژه در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و ایلام صورت گرفته که شامل مایحتاج ضروری زندگی ازجمله غذای گرم و انواع کنسرو، مواد غذایی از قبیل برنج، روغن، ماکارانی، شیر خشک، آب معدنی، نان، خرما، پنیر، بیسکویت، شیر پاکتی، رب گوجه‌فرنگی، انواع کیک، حلواشکری، قند و شکر، اقلام بهداشتی از قبیل مواد شوینده مانند صابون، شامپو، مایع دست‌شویی، دستمال کاغذی، پوشک، دستکش یک‌بار مصرف، پودر لباس‌شویی، چندصد تخته پتو، توزیع بسته لوازم تحریر کودکان شامل دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، پاک‌کن و...بوده است. شایان‌ذکر است این اقدام‌ها همچنان در روزهای آتی به صورت مطلوب و نیز در سایر استان‌های درگیر سیل ادامه خواهد داشت.


سهمانی درزمینهٔ سایر اقدامات بانک رفاه کارگران در مسیر خدمت‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده اظهار داشت: بانک رفاه کارگران با برنامه‌ریزی شایسته برای جمع‌آوری و جمع سپاری کمک‌های نقدی از طرف همکاران شاغل و بازنشسته و سایر شرکت‌های زیرمجموعه و هم‌وطنان ایران اسلامی، اقدام به اعلام شماره حساب اعلام‌شده سازمان هلال‌احمر کشور کرده است.


وی در ادامه افزود: مدیران شعب استان‌های بانک رفاه کارگران، نسبت به شناسایی خسارت‌های ناشی از سیل در استان‌های درگیر سیل اخیر و با هماهنگی با واحدهای مربوطه به ویژه استانداران محترم، در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و روند خدمت‌رسانی و استمهال تسهیلات واحدهای خسارت‌دیده به سرعت ادامه خواهد داشت.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران در خاتمه گفت: این بانک در راستای تکمیل سبد خدمت‌رسانی خود به هم‌وطنان گرامی اقدام به اختصاص یک روز از حقوق مدیران صف و ستاد برای اهدا به مردم سیل‌زده کشور کرده است.


انتهای پیام/4092/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته