دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 18:35
عبادی خبر داد:

اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام(ره) با کمترین‌ انحراف

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته دستگاه‌ نظارتی استان ۱۲۰ پرونده انتخاب و به صورت عملی بازدید کرد که انحرافی در اجرای طرح نداشتیم.
کد خبر : 381068
طرح-های-اشتغال-کمیته-امداد-با-کمترین-انحراف-اجرا-می-شود.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان، سیدمهدی عبادی اظهار کرد: سال گذشته یکی از دستگاه‌های نظارتی استان ۱۲۰ پرونده طرح‌های اشتغالزایی این اداره را انتخاب و به صورت عملی بازدید شد و حتی یک مورد انحراف در اجرای طرح نداشتیم.


وی در دیدار با مدیر امور شعب بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته رشد خوبی در اعتبار بند تبصره ۱۶ برای بانک‌های عامل در نظر گرفته شد که همه اعتبار جذب شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان افزود: امسال اعتبارات اشتغال این نهاد افزایش یافته و همچنین سهم بانک‌های عامل نیز قابل توجه است، بنابراین امید است همدلی و هم‌افزایی که همیشه میان این نهاد و بانک تجارت استان بوده ادامه یابد.


عبادی ادامه داد: بحث اشتغال در کمیته امداد امام خمینی(ره) در همه جا یک تفاوت ویژه دارد و اینکه این نهاد از ابتدای اجرای طرح با ارائه آموزش‌های لازم و تا انتهای اجرای طرح نظارت را انجام می‌دهد.


وی یادآور شد: در این زمینه سال گذشته یکی از دستگاه‌های نظارت این استان ۱۲۰ پرونده انتخاب و به صورت عملی بازدید و حتی یک مورد انحراف در اجرای طرح نداشتیم.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مردم و مددجویان با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد انگیزه خوبی برای اشتغال‌زایی دارند، اعلام کرد: سال‌ جاری با همکاری شرکتی زیرمجموعه مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) تولیدات مددجویان خریداری می‌شود.


عبادی گفت: هدف اصلی این نهاد جلوگیری از وابستگی خانواده‌ها به یک کار است به طوری که اگر کار ضعیف شد خانواده زمین‌گیر نشود.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته