دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 18:36
حجت‌الاسلام نبی‌زاده:

نگاه رهبری به نسل نو امیدوارانه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: وقتی رهبری از جوانان دهه 60 می‌خواهند که خود را برای مسئولیت‌های جدید آماده کنند مبیّن نگاه امیدوارانه ایشان به نسل نو است.
کد خبر : 381057
750694_orig.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی نبی‌زاده، در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، با بیان اینکه در جریان این بازدید هم هیجان‌زده و هم غمگین شدم؛ اظهار کرد: این نمایشگاه از آن جهت هیجان‌زده و زیبا است که یک اتفاق قشنگ قرآنی در استان ما رخ داده، اتفاقی که در تراز  و سطح ملی است و باید از برگزارکنندگان و امور قرآنی اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکر کرد.


وی با بیان اینکه ۲۷ شهرستان در استان خوزستان وجود دارد؛ تصریح کرد: جا دارد این نمایشگاه در سطح کوچک‌تر در شهرستان‌های استان هم برگزار شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه این نمایشگاه بسیار جامع برگزار شده است، بیان کرد: در این نمایشگاه تمام امور قرآنی مرتبط با شهدا، امور مرتبط به قرآن، تألیفات و فروشگاه‌های قرآنی، برنامه‌ریزی و برگزار شده که بسیار در خور توجه است.


نبی‌زاده گفت: یکی دیگر از نکات بارز سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، توجه به حوزه کودکان و ارائه کتب و برنامه‌هایی با محور تربیت قرآنی متناسب با نیازها و زبان کودکان است که امیدواریم مستمر باشد.


وی افزود: امیدوارم با هم‌افزایی قرآنی اتفاقی جدی رقم بخورد که منجر به تربیت نسل جدید  قرآنی شود و این مسئله‌ای است که در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوان‌های دهه ۶۰ دوش‌‌های خود را برای مسئولیت‌های جدید آماده کنند مبیّن نگاه امیدوارانه ایشان به نسل نو است.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته