دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 11:52
در گفت‌وگو با آنا

حسین شمس: برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال صحبتی با من نشده است/ خسوس را باید حفظ می‌کردیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر با عدم انتخاب سرمربی تیم ملی در حال فرصت سوزی هستیم.
کد خبر : 38105

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پس از انصراف خسوس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال و همچنین عدم توافق شمسایی با فدراسیون فوتبال، صحبت هایی مبنی بر سرمربیگری حسین شمس در تیم ملی فوتسال مطرح شد. شمس که سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارد در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره اینکه نام وی جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی مطرح شده است اظهار داشت: «هیچ صحبتی برای سرمربیگری تیم ملی با من نشده است. تنها ماه گذشته بود که آقای ترابیان در صحبت هایی که با من داشت اعلام کرد نام من در لیست پیشنهادی کمیته فنی و توسعه برای سرمربیگری تیم ملی است اما پس از آن هیچ تماسی با من گرفته نشد.»


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اگر سرمربیگری تیم ملی به وی پیشنهاد شود شرایطی برای پذیرش آن خواهد داشت تصریح کرد: «من در صورتی سرمربیگری تیم ملی را خواهم پذیرفت که مواردی نظیر اردوهای خارجی و امکانات مورد نیاز تیم ملی فراهم باشد چرا که ایران برای مسابقات آسیایی کار بسیار سختی دارد. در حال حاضر تیم هایی نظیر کویت و قطر در اردوهای اروپایی به سر می برند اما تیم ایران هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است.»


وی درباره تعلل کمیته فوتسال در انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: «ما با عدم انتخاب سرمربی تیم ملی در حال فرصت سوزی هستیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هر چه زودتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند.»


شمس در پاسخ به این سوال که از میان خسوس و شمسایی کدام یک از آنها می توانستند برای تیم ملی مفیدتر باشند؟ عنوان کرد: «به نظر من خسوس می‌توانست برای تیم ملی مفیدتر باشد چرا که 4 سال همراه تیم ملی بوده است. فدراسیون فوتبال باید شرایطی مهیا می کرد تا خسوس در تیم ملی بماند اما به هر دلیلی وی در تیم ملی نماند و شمسایی نیز توانایی سرمربیگری تیم ملی را دارد. اگر هر کدام از این دو به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شد می توانست موفق باشد.»


وی در پایان صحبت هاش خاطرنشان کرد: «امیدوارم هر شخصی که سرمربی تیم ملی می شود در کارش موفق باشد. من و دیگر اهالی فوتسال نیز تمام تلاشمان را برای موفقیت وی به کار خواهیم بست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته