دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 17:25
شهردار بیرجند:

باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بلاتکلیف مانده است

شهردار بیرجند گفت: باغ‌موزه دفاع مقدس در استان خراسان‌جنوبی ظرفیتی است که بلاتکلیف مانده و باید در این راستا برنامه‌ریزی شود.
کد خبر : 381045
PhotoGrid_1520417758332.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید اظهار کرد: مشکلات بسیاری در شهر بیرجند وجود دارد که برای برطرف شدن، نیاز به برنامه‌ریزی مضاعف دارد.


وی افزود: امسال قرار است فرهنگسرای شهر بیرجند به بهره‌برداری برسد و در این راستا تاکنون چندین میلیارد هزینه شده که باز هم نیازمند اعتبارات هستیم.


شهردار بیرجند بیان کرد: میدان آیت‌الله عبادی و پارک جنگلی نیازمند کار است که در این راستا ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها احساس می‌شود، علاوه بر این خیابان جمهوری بیرجند در حال بهسازی است و در بحث بند دره نیز نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.


جاوید با بیان اینکه بازگشایی خیابان ارتش و عدل باید انجام شود، تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس در استان خراسان‌جنوبی ظرفیتی است که بلاتکلیف مانده و باید در این راستا برنامه‌ریزی شود.


وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات، کانال‌های سیلاب است که در آن ساخت و سازهایی انجام شده و  پروانه هم گرفته که این امر امسال می‌توانست مشکل ساز شود.


شهردار بیرجند با بیان اینکه در بحث ساختمان‌های دولتی فاقد ساخت و ساز باید در کمیسیون ماده 100 جلوی آنها گرفته شود یادآور شد: در این راستا باید تدابیری اندیشیده شود و در اینباره هم‌اندیشی داشته باشیم.


جاوید از ایجاد مجموعه تفریحی ورزشی در قسمتی از پارک نشاط برای برگزاری جشن‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی مختلف خبر داد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته