دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 03:45
میرتاج‌الدینی در گفتگو با آنا:

دشمن با جنگ روانی درصدد تحمیل برجام‌های دیگر به ایران است

نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دشمن با جنگ روانی به‌دنبال تحمیل برجام‌های دیگری به جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر : 380976

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مسیر انقلاب،‌ مسیر روشنی است و آمریکا دشمن اصلی مسیر روشن نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: تنها راه مقابله با آمریکا، عدم سازش با این کشور است و آن‌هایی که مذاکره و سخنانی از این قبیل را مطرح می‌کنند، کسانی هستند که در واقع از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند.


نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در داخل به‌صورت منافقانه با آمریکا هم‌صدا شده‌اند، تصریح کرد: این اقدامی که اخیراً یکی از هفته‌نامه‌ها برای ترساندن مردم و تحمیل مذاکره‌ای دیگر به کشور انجام داد، پژواک صدای آمریکا در داخل کشور بود؛ یعنی آمریکا موضوع اعزام ناوهای جنگی را به منطقه مطرح و این هفته‌نامه هم در اقدامی غیرعقلانی موضوع مذاکره را مطرح کرد.


میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال تحمیل جنگ روانی به کشورمان است تا به برجام‌های دیگری تَن دهیم، در صورتی‌که در داخل دیگر هیچ‌کس حاضر نیست با یک کشور پیمان‌شکن مذاکره کند؛ لذا خوشبختانه امروز بیشتر مسئولان و مردم بر موضوع عدم مذاکره با آمریکا به اجماع رسیده‌اند.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته