دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 13:45
در بخش شفاهی صورت گرفت؛

راهیابی 22 دانشگاهی از اردبیل به مرحله‌ کشوری مسابقات قرآن

رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: راه‌یافتگان این دانشگاه به مرحله‌ کشوری مسابقات بخش شفاهی قرآن و عترت مشخص شدند.
کد خبر : 380938
10.jpg

بهنام آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اردبیل با توجه به پایان‌یافتن مرحله‌ استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت بخش شفاهی اظهار كرد: تعداد 22 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به مرحله‌ کشوری این مسابقات راه یافتند که از این میان تعداد 12 نفر دانشجوی خواهر و برادر و 5 نفر استادان خواهر و برادر و تعداد 5 نفر از کارکنان خواهر و برادر حضور دارند.


وی ادامه داد: مرحله‌ کشوری مسابقات در بخش استادان و دانشجویان هم‌زمان اواخر شهریور 98 در یکی از واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود و تاریخ  برگزاری مرحله‌ کشوری کارکنان نیز در شورای قرآن و عترت کشور تعیین می‌شود.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اضافه كرد: برای تقویت بنیه‌های قرآنی دانشجویان و ایجاد فضای معنوی با نشاط و استعدادیابی برای موفقیت در مسابقات قرآن و عترت و حضور پرشور دانشجویان در برنامه‌های قرآنی، علاوه بر درس یک واحدی با عنوان آشنایی با قرآن کریم که از سوی کانون‌های قرآن و عترت استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود؛ تصمیماتی در شورای قرآن و عترت استان اتخاذ شده است تا در سال‌جاری، فوق‌برنامه‌های قرآنی برگزار شود.


آزادی ازجمله این برنامه‌ها را کرسی‌های تلاوت، کارگاه‌های آموزشی قرآنی و بخش هنر و ادبیات دینی و پژوهشی و سایر برنامه‌های مرتبط  و تولید نرم‌افزارهای قرآنی با همکاری کانون‌های دانشجویی و پای کار آمدن دانشجویان فعال فرهنگی عنوان كرد.


رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل درباره تأمین مدرسان درس آشنایی با قرآن کریم گفت: از سال 96 اعضای هیئت گزینش مدرسان درس آشنایی با قرآن کریم با تأیید پژوهشکده قرآن و عترت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل یافته است و تاکنون 32 نفر از مدرسان مورد نیاز واحدها پس از گذراندن مصاحبه و گزینش موفق به اخذ مجوز تدریس شده‌اند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته