دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 11:53
در احکامی جداگانه صورت گرفت؛

انتصاب رؤسا و دبیران کمیته‌های تخصصی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در احکامی جداگانه رؤسا و دبیران کمیته‌های تخصصی این اداره کل را منصوب کرد.
کد خبر : 380890
انتصاب.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با توجه به بخشنامه ابلاغی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، موضوع ساماندهی کمیته‌های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری در راستای بررسی و حل مشکلات و پیشبرد اهداف سازمان از سوی مدیرکل راه و شهرسازی، رؤسا و دبیران کمیته‌های تخصصی اداره‌کل راه و شهرسازی این استان منصوب شدند.


بنابر این احکام، نبی‌الله آذربایجانی به‌عنوان رئیس و منصور مقامی به عنوان دبیر کمیته سلامت اداری و مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و همچنین سیامک پزشکی‌فر به‌عنوان رئیس و دبیر کمیته استقرار نظام مدیریت عملکرد منصوب شدند.


در بخش دیگری از این انتصابات، اسماعیل حافظی به‌عنوان رئیس و سیدحسن مؤمنی به‌عنوان دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک، محسن اسماعیلی به‌عنوان رئیس و سعید کبیری به‌عنوان دبیر کمیته بهبود و فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری، نبی‌الله آذربایجانی به‌عنوان رئیس و باقر نظری نیز به‌عنوان دبیر شورای ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر منصوب شدند.


همچنین حمید طاهرخانی به‌عنوان رئیس و ملیحه ستارپور به‌عنوان دبیر کمیته مدیریت سرمایه انسانی و سیامک پزشکی‌فر به‌عنوان رئیس و سیما سقفی به‌عنوان دبیر کمیته شاخص‌های اختصاصی منصوب شدند.


ابوالفضل لطفی به‌عنوان رئیس و جواد سبزواری به‌عنوان دبیر کمیته اصلاح ساختار سازمانی و اسماعیل حافظی به‌عنوان رئیس و فاطمه اسماعیلی به‌عنوان دبیر کمیته عفاف و حجاب منصوب شدند.


در بخشی از این احکام انتصاب آمده است: به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان رئیس و دبیر کمیته، انتظار می‌رود تا با رعايت شرح وظايف ابلاغی نسبت به هدایت و پیگیری مستمر جلسات و هدایت آن به سمت تصمیم‌گیری‌های صحیح و کارآمد اقدام و زمینه اقدامات مفید و سازنده را فراهم کنید.


همچنین نسبت به دريافت پیشنهادهای سازنده از بخش‌های مختلف و شناخت کمبودها و نیازهای اين اداره کل و معرفی آنها به کارگروه در قالب دستور کار و پیگیری مصوبات از مراجع ذي‌ربط، زمینه تصمیم‌سازی‌ها و اقدامات مفید و سازنده را فراهم کنید. امید است با توکل به خداوند متعال در راه پیشبرد اهداف این اداره کل موفق و پیروز باشید. بديهی است كه اجرای تصمیمات كارگروه منوط به ابلاغ آنها از سوی اين‌جانب است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته