دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 12:05

اتلتیکو مادرید و بارسلونا امشب حساس‌ترین بازی هفته سوم لالیگا را برگزار می‌کنند

هفته سوم رقابت های فوتبال اسپانیا (لالیگا) امشب با دیدار حساس اتلتیکو مادرید و بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید پیگیری می شود.
کد خبر : 38089

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف بارسلونا می رود که در پنج بازی اخیر خود مقابل این تیم موفق به کسب پیروزی نشده است. اتلتیکو در حال حاضر با کسب 6 امتیاز از دو بازی با تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا در رده سوم جدول قرار دارد.


بازی دو تیم می تواند جایگاه این دو تیم را در جدول تغییر دهد. دیگو سیمئونه برای بازی امشب تمامی مهره های خودش را در اختیار دارد و به فکر کسب سه امتیاز از این بازی مهم است.


اتلتیکو در چند فصل اخیر کمک کرد تا فضای دو قطبی فوتبال اسپانیا شکسته شود و امسال هم به دنبال ادامه همین روند است تا بتواند با پیروزی در این بازی راه مهمی را برای ادمه راه در این فصل طی کرده باشد.


بارسلونا در حالی به مصاف اتلتیکو می رود که جرارد پیکه، دنی آلوز و کلودیو براوو را در اختیار ندارد. تیم بارسلونا در دو بازی گذشته خود با نتایج خفیف 1-0 به پیروزی رسید که این نتایج ضعیف می تواند کار امشب بارسلونا را در مقابل اتلتیکو سخت کند.


نکته جالب توجه در مورد بارسلونا عدم گلزنی مسی برای این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ بود و با توجه به عملکرد مسی در تیم ملی آرژانتین و گلزنی مقابل بولیوی هواداران بارسلونا امیدوارند مسی با گلزنی مقابل اتلتیکو موجب پیروزی تیمش شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته