دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 20:15
عصر امروز صورت گرفت؛

سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به استان سمنان

معاون اقتصادی وزير كشور برای بررسی آخرين وضعيت اقتصادی استان سمنان وارد اين استان شد.
کد خبر : 380779
WhatsApp-Image-2019-05-12-at-17-20-06.jpeg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بابك دين‌پرست به منظور اطلاع از آخرين وضعيت اقتصادی استان سمنان و بررسی مشكلات واحدهای توليدی و بنگاه‌های اقتصادی این استان، عصر امروز با استقبال استاندار و جمعی از مدیران اقتصادی وارد گرمسار شد.


وی در اين سفر، علاوه بر بازديد از چند واحد توليدی در شهرستان گرمسار، در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان سمنان نيز شرکت می‌کند.


یکصد و چهل و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عصر امروز در محل فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.


معاون اقتصادی وزير كشور در سفر خود به شهرستان گرمسار با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی از واحدهای صنعتی گل آسای سرما، شکوفه بهداشت آرین و شکوفا شیمی آرین در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید خواهد کرد.


دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری وزارت کشور در نخستین برنامه سفر، به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور به اتفاق علیرضا آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت آریس سازه پارسیان بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد صنعتی قرار گرفتند.


شایان ذکر است؛ علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در این سفر معاون وزیر کشور را همراهی می‌کند.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته