دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 16:28
میرجعفریان:

مدیران از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استفاده کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مدیران باید از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی استفاده کنند.
کد خبر : 380722
newnews_EToolsFile_image_2019_5_12-8_35_9_770_KPP-27d10b3b-f38f-4930-96ef-0dd464a17a42.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری خراسان‌ جنوبی، سیدکمال الدین میرجعفریان در جلسه بررسی زمینه‌های استفاده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه این برنامه‌ها باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد، اظهار کرد: در کنار این امر ارائه برنامه زمان‌بندی و نحوه اجرایی‌شدن برنامه‌های مرتبط نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی، اعتبارسنجی طرح‌ها و پروژه‌ها را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: پیش‌بینی اعتبار اولیه و کل اعتبار مورد نیاز به همراه محل تأمین آن اعم از اعتبارات استانی و ملی باید از سوی مدیران و مسئولان ذیربط باید مورد تأکید و توجه قرار گیرد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌ جنوبی اضافه کرد: مدیران ذی‌ربط باید تلاش کنند از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و رفع محرومیت در نقاط مختلف استان خراسان‌جنوبی به‌ویژه مناطق روستایی و کم برخوردار بیش از پیش استفاده کنند.


به گزارش آنا،‌ مدیران‌کل جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، نوسازی مدارس، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و سرپرست بنیاد برکت در استان که دارای طرح و پروژه هستند در جلسه‌ای کارشناسی، راهکارهای استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه با این ستاد مورد بحث و بررسی قرار دادند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته