دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 15:11
جوانمرد:

دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی دارد

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های پایه و پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی دارد.
کد خبر : 380676
0e127eda-df03-44fa-b3c4-4a4741803624.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه در دیدار با کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان مرکزی این دانشگاه در خصوص محوریت آموزش، توسعه و حمایت از تیم‌های پایه در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور بی‌بدیل است و تیم‌های باشگاهی فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در میان میادین و عرصه‌های ورزشی داخلی و بین‌المللی خوش درخشیدند و همواره در قله افتخار ایستادند و بر موفقیت‌های تیم‌های ملی و آوردگاه‌های بین‌المللی افزودند.


جوانمرد نیز در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های پایه و پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی دارد و چندین تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه و فدراسیون‌های مختلف در این خصوص انعقاد شده است.


وی گفت: اکثر ملی‌پوشان و مربیان رشته مختلف ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده یا در حال تحصیل هستند که این مهم موجب افزایش ارتقای سطح علمی و دانش ورزشی آنها شده و موفقیت‌های چشمگیری در جامع بین‌الملل به همراه داشته است.


انتهای پیام/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته