دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هدایتی در گفتگو با آنا:

بازی در نقش‌های جدی را دوست دارم

بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون از علاقه‌اش به بازی در نقش های جدی می‌گوید
کد خبر : 380529
636932680261527710_md.jpg

ساعد هدایتی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا با اشاره به این که پس از مجموعه «دنگ و فنگ روزگار» که پخش آن اواسط اردیبهشت‌ماه به پایان رسید، فعلاً در مجموعه دیگری مشغول به کار نیست، گفت: از بازی در سریال «دنگ و فنگ روزگار» راضی هستم. با امیر طالبی کاشانی تهیه‌کننده و جواد مزدآبادی کارگردان این سریال از قبل آشنایی داشتم. متن را که دیدم پسندیدم. یک‌سری چالش‌های اجتماعی و خانوادگی داشت و من هم نقش یکی از همسایه‌های اردشیر (با بازی محمد نادری) را به عهده داشتم. کار من در این سریال حدود 6 ماه طول کشید. فضای آن بسیار دوستانه بود چون همان‌طور که گفتم عوامل پشت صحنه و جلوی دوربین از همدیگر شناخت داشتند.


وی درباره کم‌کار شدن در تلویزیون گفت: خیلی این قضیه را قبول ندارم؛ ماه رمضان سال گذشته هم در سریال «بچه مهندس» ساخته علی غفاری نقش پلیس را داشتم. بعد از سریال در حاشیه مهران مدیری که در سال 1394 پخش شد در چند سریال نقش‌های کوتاه و بلندی داشته‌ام. معمولاً دوستان وقتی به ما می‌گویند کم‌کار شدی، منظورشان این است که چرا با آقای مدیری کار نمی‌کنی. خب، آقای مدیری چندسالی است که ساختار کارهایشان عوض شده است. تمرکز ایشان روی کارهایی مثل دورهمی یا نمایش خانگی است و بیشتر هم با همکاران تئاتری کار می‌کنند.


این بازیگر تلویزیون عنوان کرد: نه اینکه مدیری بخواهد تیمش را عوض کند، بلکه می‌خواسته تغییراتی در کارش ایجاد کند. از آنجایی که سریال نمی‌سازد قطعاً بچه‌هایی هم که در کارهایی مثل «پاورچین» و «شب‌های برره» و «قهوه تلخ» با ایشان بودند دیگر دور هم جمع نیستند و در سینما و تلویزیون کارهای متفرقه می‌کنند. به هر حال همانطور که گفتم در این چند سال در تلویزیون حضور داشتم اما آن چه در نظر مخاطبان می‌آید، کار کردن با همان تیم آقای مدیری است.


هدایتی اظهار کرد: بینندگان مرا به عنوان بازیگر طنز می‌شناسند و من هم در تلویزیون کار خودم را با ژانر طنز آغاز کردم، اما بارها هم در گفتگوهایم اعلام کردم که اصولاً ژانر جدی را دوست دارم. شاید به این خاطر که حضورم در تلویزیون با کارهای طنز آقای مدیری بود مرا با این مدل کارها می‌شناسند درحالی که به شدت ژانر جدی را دوست دارم. در این زمینه هم خیلی کار کردم؛ در سریال‌های «حس سوم» و «ساختمان 85» به کارگردانی آقای مهدی فخیم‌زاده نقش جدی داشتم. در سریال «به‌کجا چنین شتابان» ساخته آقای ابوالقاسم طالبی هم نقش یک وکیل را داشتم که تلخ و جدی بود.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته