دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 17:41

تأکید وزیر ورزش بر واگذاری هرچه سریع‌تر استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان گفت: بارها اعلام کرده‌ایم صدرصد موافق خصوصی‌شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت، بنده و مجموعه وزارت‌خانه است.
کد خبر : 380461

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در دویست و سومین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با تأکید بر جداسازی جوانان از ورزش گفت: نظر و موضع دولت صد در صد موافق جداسازی این دو بخش و تشکیل سازمان مستقل ملی جوانان است. 


وی گفت: موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارت‌خانه نمی‌تواند قرار گیرد. 


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به‌محض طرح‌شدن موضوع جداسازی در صحن علنی مجلس و تصویب قانون ، ظرف دو تا سه ماه آمادگی داریم تمامی مراحل و اقدامات لازم برای جداسازی را از طرف وزارت‌خانه انجام دهیم.


سلطانی‌فر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: بارها اعلام کرده‌ایم صد در صد موافق خصوصی‌شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت، بنده و مجموعه وزارت‌خانه است؛ تاکید می‌کنم تمامی معاونین و مدیران، بایستی هماهنگ با معاون قهرمانی برای واگذاری و خصوصی‌شدن استقلال و پرسپولیس اقدام کنند و مصوبات دولت در این موارد به‌سرعت انجام شود.


انتهای پیام/4122/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته