دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1394 - 18:54

آیت‌الله علم‌الهدی: ترافیک اروپایی که در هفته قبل داشتیم خطرناک است و انسان را دچار اضطراب می‌کند

امام جمعه مشهد گفت: این ترافیک اروپایی که در هفته قبل داشتیم خطرناک است و انسان را دچار اضطراب می‌کند، ما دو قرن از این اروپایی‌ها جز دزدی و آدم کشی و جنایت چیزی ندیدیم.
کد خبر : 38037

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از تسنیم، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در بخشی از خطبه نماز جمعه مشهد اظهار داشت: این مذاکرات هسته‌ای که شروع شد برخی با قلم مسموم و برخی با فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی این سه نکته را در میان مردم پخش کردند: یکی اینکه استکبارستیزی تمام شد، نکته دوم اینکه باید با نظام بین المللی آمریکایی کنار بیائیم و نکته سوم اینکه آمریکا را بزک کردند و از آمریکای شیطان بزرگ یک فرشته نجات بسازند.


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئله اعتدال که شعار دولت یازدهم بود با مسئله نرمالیزاسیون تفاوت دارد، اعتدال یعنی نه در یک حد افراط سیاستگذاری کنیم و نه در یک حد تفریط اصول و آرمانها را زیر سوال ببریم و باید یک روش عقلانی انتخاب کنیم اما نرمالیزاسیون می‌گوید مسائل را ذره ذره عادی کنیم و طرفداری از استکبار را با بزک قوی به مردم نشان دهیم و نفرت از استکبار را کاهش دهیم و کم کم حتی سفارت آمریکا باز شود.
آیت الله علم الهدی گفت: این ترافیک اروپایی که در هفته قبل داشتیم خطرناک است و انسان را دچار اضطراب می‌کند، ما دو قرن از این اروپایی‌ها جز دزدی و آدم کشی و جنایت چیزی ندیدیم و لذا مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به صهیونیست‌ها فرمودند شما در 25 سال آینده اصلا وجود ندارید که تصمیم گیری کنید. اینکه برخی نیروهای انقلابی را با اتیکت افراطی بخواهیم کنار بزنیم یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. روحیه انقلابی است که این انقلاب و نظام را حفظ می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته