دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امروز در شبکه نسیم پخش می‌شود؛

روایتی از بازگشت 2 جوان به زندگی در «هزار داستان»

برنامه «هزار داستان» امشب با اجرای احترام برومند قصه بازگشت دو جوان به زندگی را روایت می‌کند.
کد خبر : 380366
125234980image_2019_5_11-11_50_5_739_yU7.jpeg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، در پنجمین شب از مجموعه گفتگومحور «هزار داستان» احترام برومند مجری سال‌های دور برنامه‌های کودک، مادرانه پای روایت دو جوانی می‌نشیند که سال‌ها در سراشیب زندگی به مرز خودویرانی رسیده‌ و دوباره به زندگی برگشته‌اند.


در پنجمین شب از پنجمین فصل «هزار داستان» احترام برومند میزبان دو مرد جوان بود که اگرچه امروز برای مردم پناه و یاور هستند روزگاری خود طعم تلخ بی‌پناهی را می‌چشیدند.


راوی اول بعد از ازدواج زندگی و خوشبختی خود را می‌سوزاند و پا در راهی می‌گذارد که به‌ظاهر بی‌بازگشت است. خط نور را گم می‌کند و در تاریکی می‌ماند. شهر و دیار خودش را ترک می‌کند و بی‌خانمان گاهی زیر پل می‌خوابد گاهی گوشه خیابان، از همه فراری است تا آن‌که روزی به خانه‌ای می‌رسد که دری برای فرار کردن ندارد، او آنجا ماندگار می‌شود و راه بازگشت خودش را پیدا می‌کند.


راوی دوم همان مسیر راوی اول را رفته است، او دانشگاه و تحصیل، شهر و دیار را هم ترک می‌کند، گوشه خیابان می‌خوابد و آتش زیر خوشبختی و آینده‌اش می‌کشد. همه راه‌های نرفته را می‌رود تا اینکه او هم به خانه‌ای می‌رسد که دری ندارد که روی او بسته شود. رازهای این خانه و دری که بسته نیست، این جوان را هم پابند خودش می‌کند و داستان بازگشت زندگی آغاز می‌شود.


«هزار داستان» امروز ساعت ۱۹ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
کبری حسینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
۰
باعرض سلام برای شوهرم زندان هست به جرم قتل یک خانمی که اطفای به قتل رسیده الان شوهرم چند وقتی زندان نه دادگای شده نه هیچ اطفاقی بلا تکلیف طرف نه شوهر داشته نه فرزند خواهر برادرهای طرف خواسته های دارن برای رضایت که من نمیتونم انجام بدم یاتهیه کنم کمکم کنید راهنمای میخوام دوتا بچه دارم سخت بدون پدر بزرگ بشن
هلدینگ شایسته