دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 08:20

معادله معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال چه زمانی حل می‌شود؟

موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال شبیه معادله‌ای شده که مشخص نیست چه زمانی حل می‌شود.
کد خبر : 380317
SANI008I0280.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چند روز پیش بود که مهدی تاج اعلام کرد ظرف سه روز آینده سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی می‌شود و به دنیا ثابت خواهد شد که تحریم‌ها اثری بر ایران ندارد چرا که دنیای فوتبال خواهان ارتباط با ماست.


این چندمین بار است که رئیس فدراسیون فوتبال زمانی را برای معرفی سرمربی تیم ملی اعلام می‌کند اما خبری نیست و نفر اول کادرفنی تیم ملی تعیین نمی‌شود. چهار ماه پیش بود که کارلوس کی‌روش از تیم ملی جدا شد و از آن زمان گزینه‌های مختلفی برای گرفتن سکان هدایت فوتبال ملی ایران مطرح شد که بسیاری از آنها در حد یک شوخی بود.


خوزه مورینیو، زین‌الدین زیدان، یورگن کلینزمن و خولین لوپتگی مربیان مطرحی بودند که بدون تردید فدراسیون فوتبال توان مالی استخدام چنین مربیانی را نداشت. هروه رنار، برت فن مارویک، برانکو ایوانکوویچ، مارک هیوز، زلاتکو دالیچ، علی دایی، خورخه فوساتی و در چند روز گذشته مارک ویلموتس گزینه‌هایی بودند که نام‌شان برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شد اما فدراسیون فوتبال با هیچ یک از این افراد یا فرد دیگری به توافق نرسیده است.


تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای فیفادی فروردین امسال دیداری برگزار نکرد و قرار است خرداد برابر سوریه و کره‌جنوبی دو دیدار تدارکاتی برگزار کند تا از دومین فیفادی جا نماند. در شرایطی که مهدی تاج اعلام کرده سرمربی تیم ملی در حال رصد دیدارهای لیگ برتر است به نظر می‌رسد چنین موضوعی خیلی حقیقی نیست و رئیس فدراسیون فوتبال بیشتر در حال خرید زمان است تا بتواند فردی را برای تیم ملی انتخاب کند که پرداخت هزینه‌های آن در توان فدراسیون باشد و البته که مربی کم نام و نشانی نباشد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته