دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 11:18
عضو دفتر سیاسی حماس:

محاصره غزه ادامه داشته باشد، دشمن رنگ آرامش را نخواهد دید

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به دشمن صهیونیستی تأکید کرد مادامی‌که محاصره غزه ادامه داشته باشد، این رژیم رنگ آرامش و امنیت را نخواهد دید.
کد خبر : 380299
خلیل حیه.jpg

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خلیل حیه شامگاه جمعه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید عبدالله ابو ملوح در مرکز نوار غزه، تصریح کرد: مادامی‌که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را اشغال و غزه را محاصره کرده، نه این رژیم و نه کل منطقه رنگ آرامش را نخواهد دید.


حیه اظهار داشت که ما به جهانیان اعلام می‌کنیم که هرگز اجازه نمی‌دهیم ملت فلسطین از گرسنگی بمیرد و اجازه ادامه محاصره غزه را نمی‌دهیم و هرلحظه دست به سلاح خواهیم بود.


وی افزود: به دشمن می‌گوییم که آن زمان که ضعیف بودیم و دشمن معادلات خود را بر ما تحمیل می‌کرد، گذشت و امروز ما حقوقمان را با عزم و اراده و سلاح خود به دست خواهیم آورد.


از سوی دیگر، خلیل حیه خاطرنشان کرد که هفته آینده 71 امین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است و همه دنیا باید در این روز شاهد خیزش و عزم و اراده ملت فلسطین باشد و این ملت باید به جهانیان اعلام کند که این سخن را که گذشتگان می‌میرند و آیندگان فراموش می‌کنند برای همیشه زیرخاک دفن خواهد کرد.


حیه خطاب به آنان که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند، عنوان کرد: به کسانی که رهبران مقاومت را تروریست می‌خوانند می‌گوییم: آمریکا و صهیونیست‌ها از شما راضی نخواهند شد، بلکه تنها به دنبال گرفتن مال و اموال شما برای پیشبرد و اجرای طرح به‌اصطلاح صلح موسوم به معامله قرن در منطقه هستند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته