دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 11:41
فنونی‌زاده در گفتگو با آنا:

پرسپولیس سرنوشت قهرمانی را به هفته آخر نمی‌کشاند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و پرسپولیس امشب فاتح جام می‌شود.
کد خبر : 380294
636907923814981803.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب برگزار می‌شود. تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پدیده شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ را دارد. پدیده هم با شکست سپاهان می‌تواند امیدوار به قهرمانی باشد اگر پرسپولیس برابر ماشین‌سازی برنده نشود.


مهدی فنونی‌زاده در خصوص دیدار امشب پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: پرسپولیس می‌توانست خیلی زودتر عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد اما به‌خاطرِ درگیری در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست نتایج قابل‌ِقبولی را در سه هفته اخیر به دست آورد. به نظرم امشب به بازیکنان تیم پرسپولیس با هدایت مناسب را پیدا کنید ماشین‌سازی را شکست می‌دهند عنوان قهرمانی را تصاحب کند.


وی افزود: مالک تیم ماشین‌سازی محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی است. او دوست دارد تیمش امشب برابر پرسپولیس بازنده نباشد تا تیم دیگری قهرمان شود. خروج غیرمنتظره تراکتورسازی از میان مدعیان قهرمانی باعث شده تا او به بازیکنان ماشین‌سازی برای درخشش در بازی امشب وعده پاداش دهد.


پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی امیدی به قهرمانی ندارد و نگران سقوط هم نیست. بنابراین مقابل پرسپولیس بازی هجومی را ارائه نمی‌کند و منطقی و با درایت عمل خواهد کرد. بازیکنان باید هوشمندانه بازی کنند و بتوانند با زدن گل برتری صاحب توپ و میدان شوند تا برنده زمین را ترک کنند. بعید می‌دانم پرسپولیس برابر ماشین‌سازی امتیاز از دست دهد و سرنوشت قهرمانی به هفته آخر مقابل پارس جنوبی جم کشیده شود.


وی درباره اینکه پرسپولیس باید فصل آینده چگونه عمل کند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دو سال اخیر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و این فصل هم این اتفاق رخ می‌دهد باید تیم به شکلی تقویت شود که در آسیا مدعی قهرمانی باشد نه اینکه در مرحله گروهی حذف شود و اعتبارش زیر سؤال برود.


فنونی‌زاده تأکید کرد: در آلمان اگر بایرن مونیخ قهرمان نشود، در فرانسه اگر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان شود خیلی عجیب است. در ایران هم پرسپولیس این پتانسیل را دارد که هر سال قهرمان شود و اگر این تیم اول نشود عجیب است. تنها رقیب این تیم برای قهرمانی استقلال است. به نظرم فصل آینده برانکو ایوانکوویچ باید از بازیکنان با کیفیت داخلی و خارجی استفاده کند.


وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا حریفان با هزینه‌های فراوان وارد رقابت‌ها می‌شوند. برای آنکه برابر تیم‌های برتر کشورهای آسیایی برنده شویم باید با قدرت بیشتری فصل را شروع کنیم. امیدوارم با جذب بازیکنان با کیفیت مانند بشار رسن و نه مانند ماریو بودیمیر پرسپولیس بتواند فصل آینده برای قهرمانی وارد رقابت‌های آسیایی شود.


انتهای پیام /4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته