دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1398 - 13:29
پنجعلی در گفتگو با آنا:

پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشین‌سازی قهرمانی را مسجل می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس به پیروزی مقابل ماشین‌سازی نیاز دارد چرا که می‌تواند با این برد قهرمانی خود را مسجل کند.
کد خبر : 380169
190092_253.jpg

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: پرسپولیس بازی حساسی پیش‌رو دارد. در حال حاضر شاگردان برانکو با 57 امتیاز در صدر جدول هستند و با تیم دوم جدول که سپاهان است تنها سه امتیاز اختلاف دارد. تیم پرسپولیس برای قهرمانی لیگ از دو دیدار باقی‌مانده تنها به چهار امتیاز نیاز دارد و به راحتی می‌تواند با پیروزی مقابل ماشین‌سازی قهرمانی خود را مسجل کند. 


وی گفت: البته کار سختی پیش‌رو است و شاگردان برانکو باید همه تلاش خودشان را برای پیروزی مقابل این تیم به‌کار بگیرند. ضمن اینکه همه تیم‌ها انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس دارند و به همین خاطر در این مقطع شرایط خاصی پیش‌روی این تیم است.


کاپیتان اسبق تیم ملی در مورد حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مـتأسفانه مسئولان فوتبال ایران به نماینده‌های ایران در آسیا کم توجهی می‌کنند. در بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور بازیکن پرسپولیس واقعاً خسته بودند و این به خاطر فشردگی کار آنها بود. ما باید قدر این بازیکنان را بدانیم. به نظرم این مشکل از سوی کسانی به وجود آمد که این برنامه را برای بازیکنان چیدند. آنها در برابر پاختاکور تلاش کردند اما از نظر بدنی کم آوردند. 


وی در پایان گفت: پرسپولیس در بدترین شرایط زمانی به دور از حاشیه کار خودشان را دنبال کردند و به همین خاطر باید از آنها تشکر کنیم. در بازی مقابل ماشین‌سازی هم کار حساسی پیش‌رو آنهاست، ولی با پیروزی مقابل این تیم قهرمانی پرسپولیس در لیگ مسجل می‌شود. 


انتهای پیام/4122/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته