دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1394 - 13:07

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم​ با حضور رئیس دانشگاه، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قم، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها​ و مسئولان بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم برگزار شد.
کد خبر : 38003

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم دکتر محمدسالار کسرایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با بیان اینکه بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است، گفت: رفتار و کردار یک بسیجی در بسط و توسعه فرهنگ ایثار و بسیج خصوصاً در دانشگاه ها از جمله مواردی است که در جذب حداکثری دانشجویان به این کانون و دیدگاه دانشجویان به بسیج تاثیر دارد.


دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تاکید بر مشارکت بسیج در عرصه های علمی و فرهنگی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تولید علم در دانشگاه ها، بسیج دانشجویی باید پیشگام و سرآمد از نظر علمی و اخلاقی در جامعه و به خصوص در دانشگاه ها باشند.


کسرایی در خصوص همکاری مجموعه دانشگاه با مجوعه های علمی و فرهنگی متشکل از دانشجویان در دانشگاه گفت: فعالیت های علمی در رشته های مختلف با جذب حداکثری نیروهای نخبه دانشگاهی از جمله رئوس برنامه های بسیج دانشجویی باشد تا در حوزه علمی و پژوهشی، بتوانند در این حوزه نیز افتخاراتی برای دفتر بسیج دانشجویی قم کسب و بیان کنند که بسیج در تمامی حوزه های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی سرآمد است.


حجت الاسلام احمد رحیمیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان قم هم با تاکید بر اهمیت وجود بسیج در محیط های دانشگاه گفت: از آنجایی که کار بسیج، یک کار ضروری و مفید است، بسیج باید طوری عمل کند که تمامی دانشجویان و کارکنان خود را عضو بسیج بدانند.


رحیمیان سطح کار بسیج در دانشگاه ها را با سطح کار بسیج در مکان های دیگر متفاوت دانست و افزود: بسیج دانشجویی باید برنامه های متناسب با در خواست های دانشجویان و محیط علمی دانشگاه انجام دهند.


وی خواستار عدم موازی کاری در امور فرهنگی در دانشگاه شد و با تاکید بر حمایت از بسیج دانشجویی به مسئولان بسیج دانشجویی استان در خصوص عدم تغییر مداوم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم توصیه کرد و ثبات مدیریت را عامل مهمی در راستای تحقق اهداف دانست.


در ادامه محمد توانا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم با تاکید بر فرمان حضرت امام (ره) بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه گفت: بسیج شجره طیبه و مولود امام و انقلاب است که در همین راستا بسیج دانشجویی استان قم با همکاری با دانشگاه ها در انجام امور علمی و فرهنگی پیشگام خواهد بود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم، دانشگاه آزاد اسلامی را همانند بسیج مولود حضرت امام(ره) دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک و دعای حضرت امام(ره) توانسته است در سالیان متمادی در تربیت و آموزش نسل جوان جامعه موفق عمل کند.


در پایان مراسم از تلاش های محمد منصوریان با اهدای لوحی قدردانی و حجت الاسلام حسینی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته