دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 17:49

رقابت 150 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بخش شفاهی با حضور 150 شرکت‌کننده برگزار شد.
کد خبر : 379963

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بخش شفاهی امروز با حضور 150 شرکت‌کننده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد برگزار شد.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت‌آباد در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: آیات نورانی قرآن کریم، روشنی‌بخش روح و دل و جان انسان‌ها و شفای بیماری‌های روحی انسان است.


حجت‌الاسلام احمدرضا شاه‌سنایی با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان ادامه داد: ارتباط مستمر با قرآن علاوه بر تأثیر بر روح و روان انسان در زندگی مادی نیز تأثیرگذار است. انسان‌های قرآنی در همه زمینه‌ها دارای موفقیت و پیشرفت هستند و عمل به معارف قرآن، روحیه ایثار و خدمتگزاری را در افراد تقویت می‌کند و این لازمه خدمتگزاری در دانشگاه است.


وی افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات استادان، کارکنان و دانشجویان از 18 واحد دانشگاهی حضور داشتند. شرکت‌کنندگان خواهر در سه رشته حفظ قرآن کریم، قرائت به روش تحقیق و ترتیل و برادران علاوه بر رشته‌های یاد شده در رشته اذان نیز با هم به رقابت پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته