دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 16:26
در قائم‌شهر منعقد شد؛

تفاهم‌نامه‌ای برای شناخت دانشجویان از بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به‌منظور آموزش و شناخت بیشتر دانشجویان از بازار سرمایه و نحوه سرمایه‌گذاری تفاهم‌نامه منعقد کرد.
کد خبر : 379933
IMG_20190508_143149_533.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر صبح امروز در حاشیه همایش شناخت بازار سرمایه در سال رونق تولید ملی با کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.


این تفاهم‌نامه با توجه به سیاست کلان دانشگاه در توسعه پژوهش‌های کاربردی و آشنایی دانشجویان با مشارکت استادان و پژوهشگران در راستای ارتقای علمی و تحقیقاتی و بهره‌گیری و تبادل دانش و استفاده بهینه از ظرفیت‌های سازمان‌های ذی‌ربط و به‌منظور آموزش و شناخت بیشتر دانشجویان از بازار سرمایه و نحوه سرمایه‌گذاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به نمایندگی میرامید هادیانی رئیس دانشگاه و سعید ذوالفقاری به نمایندگی از کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان به‌عنوان مدیر عامل کارگزاری منعقد شد.


برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش و سمینار به‌صورت همکاری مشترک در اختیار گذاشتن سالن آمفی تئاتر و کلاس‌های آموزشی از سوی دانشگاه به‌منظور برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی، ایجاد شرایط لازم برای آموزش بازار سرمایه‌گذاری برای دانشجویان و استادان، ایجاد تشکیل کمیته مشترک بین دو طرف برای فعالیت‌های دوجانبه مورد نظر، انجام مشاوره و تبادل اطلاعات علمی، پژوهشی و کاربردی مورد نیاز بین طرفین از مواد این تفاهم‌نامه بود که به امضای طرفین رسید.


مدت این تفاهم‌نامه صرفاً به مدت زمان مشخص شده برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری همایش‌ها طبق توافق طرفین تعیین شده است. 


به گزارش آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در این همایش با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری سال رونق تولید ملی نامگذاری شد، گفت:  در 10  سال گذشته مقام معظم رهبری برای نامگذاری شعارهای سال از محور اقتصاد استفاده می‌کنند که این نشان‌دهنده بااهمیت بودن مقوله اقتصاد در جامعه است.


میرامید هادیانی ورود جدی دانشگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال را بسیار بااهمیت دانست و اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید در اجتماع تأثیرگذاری مشهودی داشته باشند تا بتوانند  قدم‌های مؤثری بردارند.


وی با ارائه تعریفی از تولید گفت: تولید الزاما فقط تولید محصول خاصی نیست؛ بلکه تولید می‌تواند تولید ثروت هم باشد.


سرپرست واحد قائم‌شهر هدف از انعقاد تفاهم‌نامه با کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان را کمک مالی و تأمین بخشی از شهریه‌های دانشجویان و ایجاد خدمات رفاهی برای استادان و کارکنان  عنوان کرد.


هادیانی شعار خود برای ورود به دانشگاه را جذب دانشجوی اشتغال‌محور عنوان کرد و گفت: اگر شاهد این ظرفیت در هر بخشی از دانشگاه باشیم  برای جذب آن اقدام می‌کنیم که دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی دارای شغل باشد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
۰
واقعا این چه وضع اطلاع رسانی هست
تیتر زدین که امضای تفاهم نامه با دانشگاه میگیم خوب
اما از مفاد این تفاهم نامه چیزی نگفتین فقط گفتین یه چیزی امضا شده و نود درصد این متن بالا هم بیشتر به تحصین وتمجید دکتر هادیانی و دانشگاه آزاد پرداختین واقعا به این میگین گزارش یا خبر ؟؟؟؟؟
هلدینگ شایسته