دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1394 - 11:47
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و هراز/ یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 17 امروز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس و محور هراز خبر داد و گفت: از ساعت 17 امروز تردد تمام وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد
کد خبر : 37992

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در محور کرج-چالوس از ابتدای محور، میدان امیرکبیر تا تونل شماره 7 نیمه‌سنگین گزارش شده است.


وی افزود: همچنین در محور هراز تا محدوده سنگچال ترافیک پر حجم گزارش شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز و چالوس اضافه کرد: محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 14 امروز از میدان امیرکبیر به سمت چالوس اعمال خواهد شد و تردد تمام وسایل نقلیه ممنوع خواهد شد.


وی با بیان اینکه در ادامه این تمهیدات از ساعت 17 تردد تمام وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد، عنوان کرد: زمان یکطرفه شدن جاده چالوس ممکن است قدری به تعویق بیفتد که این امر بستگی به حجم ترافیک در این مسیر دارد.


سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، تصریح کرد: طی روزهای اخیر به خصوص از ابتدای شهریور ماه شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های کشور به ویژه محورهای تهران-مشهد، تهران-قم و همچنین محورهای شمالی کشور بوده‌ایم.


این مقام ارشد راهور ناجا با بیان اینکه طی روزهای اخیر حجم تردد در محورهای استان‌های مسافرپذیر افزایش پیدا کرده است، گفت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی شهریور ماه نزدیک می‌شویم حجم تردد در محورها افزایش خواهد یافت و در پی آن تعداد تصادفات نیز رشد خواهد داشت بنابراین لازم است رانندگان با اطمینان از سلامت فنی خودرو خود و آمادگی کافی بدنی برای سفر برنامه‌ریزی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته