دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 09:35
یعقوبی‌پور خبر داد:

تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای دانشجویان دانشگاه آزاد سیرجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت: با همکاری واحد سلامت شبکه بهداشت و درمان سیرجان برای دانشجویان این واحد دانشگاهی پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل شد.
کد خبر : 379723
IMG_0357.JPG

علی یعقوبی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سیرجان با بیان اینکه تشکیل پرونده سلامت برای دانشجویان هدفی مهم برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان است، اظهار کرد: طرح تشکیل پرونده سلامت الکترونیکی برای دانشجویان با همکاری شبکه بهداشت و درمان سیرجان و با حضور کارشناسان مراقب سلامت این مرکز به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان انجام می‌شود.


وی افزود: در نخستین روز از این پایش در روز گذشته 200 نفر از دانشجویان این دانشگاه مورد پایش جسمانی شامل اندازه‌گیری قد و وزن و فشار خون قرار گرفتند و برای آنان پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل داده شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان اضافه کرد: دانشگاه در تلاش است شرایط ایمنی و سلامت را برای دانشجویان خود فراهم کند تا بتواند دانشجویانی حساس به‌ سلامت خود و جامعه را تربیت کند.


یعقوبی‌پور تصریح کرد: حفظ و ارتقای سلامت استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که تأثیر مستقیم در بهبود عملکرد آنها دارد، مورد توجه است و برای آنان نیز پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل خواهد شد.


انتهای پیام/4078/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته