دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 15:35
محمدنژاد خبر داد:

خدمت‌رسانی 7 هزار جهادگر مازندرانی به سیل‌زدگان

مسئول دبیرخانه اردوی جهادی کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: 6 هزار و 840 نفر در قالب اردوی جهادی به مددجویان آسیب‌دیده از سیل خدمت‌رسانی کردند.
کد خبر : 379595
_ALI0208.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان مازندران، حجت‌الله محمدنژاد اظهار کرد: 6 هزار و 840 نفر در قالب اردوی جهادی به مددجویان آسیب‌دیده از سیل خدمت‌رسانی کردند.


وی افزود: به طور میانگین 3 هزار و 810 نفر از جهادگران به مدت پنج روز در شهرستان ساری و 3 هزار و 30 جهادگر نیز در شهرستان سیمرغ در امدادرسانی به سیل‌زدگان همه تلاش خود را به کار بستند.


مسئول دبیرخانه اردوی جهادی کمیته امداد مازندران بیان کرد: در سیل اخیر تاکنون ۸۱۶ خانوار دچار آسیب شده‌اند که از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع این حادثه جهادگران با حضور در مناطق سیل‌زده به کمک سیل‌زدگان شتافتند.


محمدنژاد گفت: چهار نفر از کارکنان واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هم در قالب اردوی جهادی برای کمک به سیل زدگان استان گلستان اعزام شدند.


وی تصریح کرد: جهادگران به صورت داوطلبانه به مناطق سیل‌زده اعزام شده و به پاکسازی منازل مددجویان اقدام کردند.


محمدنژاد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان در صورت تمایل برای شرکت در اردوهای جهادی در راستای کمک به سیل زدگان، می توانند به ادارات کمیته امداد مازندران مراجعه کنند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته