دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 13:36
ترکی مطرح کرد:

4 میلیارد دلار ارز نیمایی در جیب نورچشمی‌ها

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان از قرار دادن چهار میلیارد دلار ارز نیمایی به رانت‌خواران و نورچشمی‌ها خبر داد.
کد خبر : 379533

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر ترکی در نطق میان‌دستور جلسه علنی پیش از ظهر امروز مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها و همچنین اظهارات جان بولتون در مورد اعزام ناوهای آمریکایی به خلیج فارس اظهار کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از تهدید نترسیده و در مسیر عزت و سرافرازی بهترین جوانان خود را راهی جبهه‌ها کرده است.


وی اقدام آمریکایی‌ها و همچنین صحبت‌های‌شان برای حضور ناوهای آنها در خلیج فارس را در ادامه جنگ روانی دشمن دانست و تصریح کرد: ناوهای آمریکایی سال‌هاست که در خلیج فارس رفت و آمد می‌کند و با حضور سربازان دلاور و نیروهای نظامی که سال‌ها در همین منطقه امنیت مردم را تأمین کرده‌اند مطمئناً آسیبی به ملت ایران نمی‌رسد.


نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت فروش نفت ایران خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران برای فروش نفت امنیت نداشته باشد، این امنیت برای هیچ کشوری در تنگه هرمز تأمین نمی‌شود و در این مسیر در دفاع مقدس نیز ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم با همدلی، وحدت و پیروی از منویات رهبری می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم و امروز نیز با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان مشکلات اقتصادی را کنار زده و نقشه‌های دشمن را از بین برد.


ترکی در ادامه عنوان کرد: متأسفانه چهار میلیارد دلار ارز نیمایی به دست رانت‌خواران و افراد نورچشمی افتاده است و امروز که مردم در فشار اقتصادی و معیشتی با گرانی و تورم دست و پنجه نرم می‌کنند باید به این موضوع رسیدگی شود.


این نماینده مجلس به حلول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار تأمین کالاهای اساسی مردم و همچنین نظارت و رسیدگی به بازار به‌خصوص بخش خودرو و مسکن شد.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته