دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 10:51

قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکست

پاسخ گروه‌های مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی کاملاً هوشمندانه بود و موجب رعب و وحشت در میان اسرائیلی‌ها شد.
کد خبر : 379465
n83305467-73012148.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، غزه بار دیگر شاهد ددمنشی‌های صهیونیست‌ها بود، تصاویر ارسالی از سرزمین‌های اشغالی به وضوح حمله وحشیانه اسرائیلی‌ها به مردم مظلوم فلسطین را نشان می‌دهد و این مهم در حالی است که مجامع بین‌المللی در مواجه با این رخداد سکوت اختیار کرده‌اند.


در نتیجه این حملات، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۵ ساختمان مسکونی را در مناطق مختلف نوار غزه تخریب کردند که این موضوع با واکنش گسترده نیروهای مقاومت مواجه شد. بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۶ نفر رسید که سه نفر از آن‌ها زنان باردار و دو نفر نوزاد و یک کودک بودند. همچنین در نتیجه این حملات ۱۵۴ فلسطینی نیز مجروح شدند.


همواره صهیونیست‌ها آغازگر تجاوزهای اشغالگرانه بودند اما هیچ‌گاه نتوانسته‌اند پایان دهنده به درگیری‌ها باشند، بر این اساس مشاهده می‌شود پس از پاسخ کوبنده جریان مقاومت با موشک، منابع خبری از برقراری آتش‌بس خبر می‌دهند که بیانگر شکست مجدد اسرائیلی‌ها است.


حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه با هماهنگی ایالات متحده بوده است، بر این اساس مشاهده می‌شود که مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانی حملات راکتی حماس و جهاد اسلامی فلسطین علیه اسرائیل را محکوم می‌کند و تأکید دارد که آمریکا در کنار اسرائیل می‌ایستد و کاملاً حق دفاع را به رژیم صهیونیستی می‌دهد.


حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی برای ایجاد انسجام در داخل کابینه نتانیاهو محسوب می‌شود، در واقع حزب لیکود سهم قدرتمندی در مقابل سفید آبی‌ها در پارلمان ندارد از این رو با این اقدام تلاش می‌کند ضعف کابینه در همگرایی را جبران کند.


پاسخ گروه‌های مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی کاملاً هوشمندانه بود زیرا موجب شد تا رعب و وحشت در میان اسرائیلی‌ها ایجاد شود و در این میان قدرت پوشالی این اشغالگران در مقابل رسانه‌های دنیا درهم بشکند.


منبع:عصر ایرانیان


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته